1398-02-13 12:59
640
1
62966
تیرخلاص فرماندار کلاله:

مردم نباید توقع عبور از روی تاج سد را داشته باشند/ لوله گذاری بعد از کاهش ارتفاع آب انجام می شود

فرماندار کلاله با بیان اینکه برای تردد مردم دو محور دیگر نیز وجود دارد، گفت: نباید برای مردم توقع عبور از روی تاج سد ایجاد شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، علی اصغر بیانی در گفتگو با خبرنگاران شهرستان کلاله با بیان اینکه برای تردد مردم دو محور دیگر نیز وجود دارد، گفت: قبول داریم که برای مردم سخت می شود و قبول هم داریم اعتراض کنند.

وی افزود: پل مدنظر پل قطعی این مسیر نیست و قرار بود امور آب تصمیمات لازم را برایتعریض و افزایش ارتقاع ان بگیرد ولی بنا به دلایلی تاکنون این پروژه عملیاتی نشده است.

فرماندار کلاله مشکل پل صوفی شیخ داز را تنها ارتفاع آب ندانست و گفت: مشکل ما، گل و لای و رسوب بود که قبل از پل و لوله های پل را پر کرد.

بیانی گفت: تلاش شد تا با لوله گذاری این مشکل مرتفع شود؛ ولی این اقدام مقطعی و غیر اصولی بود و هراس اینکه جان مردم به خطر بیفتد نیز وجود داشت.

رئیس شورای تامین شهرستان کلاله تاکید کرد: تاکنون دیده نشده که از تاج سد برای عبور و مرور وسایل نقلیه استفاده شود؛ مگر مواقع ضروری که این اقدام صورت گرفت و نباید برای مردم این توقع که این تاج برای عبور مرور است، ایجاد شود.

وی تصریح کرد: امور آب برای این پل برنامه بلند مدت دارد؛ اما تصمیم داریم با کم شدن ارتفاع آب و بصورت موقت با لوله گذاری مشکل را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.