1398-02-17 10:24
757
0
63068
در نشست با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی؛

خیرین سلامت شهرستان کلاله برای چندین پروژه تصمیم گیری کردند

خیرین شهرستان کلاله با نشست با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در خصوص چندین پروژه سلامت شهرستان کلاله به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، جمعی از اعضای "شورای خیرین سلامت کلاله در جلسه ای با دکتر نعیمی معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی و حجت الاسلام والمسلمین لیوانی رئیس مجمع خیرین سلامت استان در مورد چگونگی ادامه ساخت "همراه سرا، مرکز جامع سلامت شماره۲ شهری، مرکز بهداشتی درمانی اجن سنگرلیو احداث دو خانه بهداشت به گفتگو پرداختند.

نصرت برزگر عضو شورای خیرین سلامت کلاله اعلام کرد: بزودی با امضای تفاهمنامه ای طرح های مورد نظر به سرعت تکمیل و انشاءالله با مشارکت خیرین تا بهمن سال جاری به بهره برداری می رسد.

برزگر گفت: احداث پارک سلامت با نظر مساعد شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینی به وسعت ۳۰۰۰ متر در کنار مرکز جامع سلامت شماره ۲ شهر کلاله؛ از سوی خیرین پیشنهاد شد.

عضو شورای خیرین سلامت در ادامه گفت: بزودی کار ساخت و تکمیل سالن کشتی کلاله با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان و خیرین در کلاله به انجام می رسد.

برزگر گفت: با پیشنهاد طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، کار مطالعاتی برای احداث گود کشتی گورش در شهر فراغی بخش پیشکمر از سوی شورای خیرین شهرستان انجام می شود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.