1398-04-14 10:30
741
0
64159
آخوند فرهمند:

شبکه هایی مثل «کلمه»، «وصال»،«من و تو»، ضددینی است و مورد تایید اهل سنت نیستند

مولوی فرهمند از علمای برادران اهل سنت از استان گلستان در طی مصاحبه ای با یکی از وب سایت های دینی نظر خود در باره برخی از شبکه ها مانند، من و تو، کلمه، نور را بیان کرد.

به گزارش گلستان ما، "عبدالجلیل آخوند فرهمند" مدرس  و ناظر حوزوی  و همچنین  مسئول  فرهنگی  شهر فراغی، استان گلستان، از علمای برادران اهل سنت از استان، در طی مصاحبه ای با یکی از وب سایت های دینی نظر خود در باره برخی از شبکه ها مانند، من و تو، کلمه، نور را بیان کرد.

او خاطر نشان کرد؛ هدف شبکه منوتو تغییر سبک زندگی اسلامی است یعنی اختلاف انداختن ما بین فرزند و والدین است، اختلاف انداختن ما بین همسر و شوهرشان است، اختلاف انداختن در جامعه ای که به عنوان قوانین و عدالت را برگزار می کند میان مردم و دولت است.

فرهمند افزود: ما وقتی می گوییم اهل سنت و جماعت یعنی کسانی که به قرآن و پیامبر و اهل بیت او ایمان نداشته باشند من او را از اهل سنت نمی دانم و شبکه هایی مثل کلمه ، وصال، و … را به هیچ عنوان از اهل سنت و جماعت نمی دانم این شبکه ها به سمت شبکه های اسرائیلی رفته اند و تحقیقات نشان می دهد که کسانی که در شبکه کلمه به عنوان عالم حضور پیدا می کنند وسوالاتی را مطرح می کنند، وسوالات اینها منحرف کننده است و این سوالات به این افراد از جای دیگر دیکته می شود که فقط در همین مباحث صحبت کنند. شبکه کلمه یک شبکه مذهبی نیست چون این شبکه دنبال اختلاف افکنی بین قبایل مختلف است و وقتی شبکه ای به این سمت برود به نظر می رسد توسط گروه یا کسی کنترل می شود ومشخص است که این شبکه وابسته به گروهکی یا به شبکه های تفرقه انگیز وصل است./جام

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.