1398-05-24 05:57
806
0
64962
امام جمعه کلاله:

نهادهای حاکمیتی و اجرایی از ظرفیت جهادگران بسیجی استفاده کنند/ بسیج امتحان خود را پس داد

امام جمعه کلاله گفت: بسیج و جهادگران بسیجی ظرفیت بالقوه‌ای هستند که باید در نهادهای حکومتی و اجرایی کشور در جهت استفاده از آن، جایگاه خود را پیدا کند و به این ظرفیت با رویکرد سازندگی توجه شود.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام رضا کشیری در گفتگویی اختصاصی اظهار کرد: نقش بسیج و اقدامات آن در محرومیت زدایی و حضور در صحنه های مهم نظام و انقلاب امری غیر قابل انکار می باشد که بر همگان روشن و مبرهن است.

وی افزود: در سیل اخیر که بیشتر استان کشور درگیر آن بودند، بسیج و جهادگران بسیجی ماهیت جهادی و مردمی خود را اثبات کردند به طوری که ‌مخالفان نیز به این مهم اذعان و در برخی موارد در صف آنها قرار گرفتند.

امام جمعه کلاله با تاکید بر ظرفیت های بالقوه بسیج و جهادگران بسیجی، گفت: این تشکل مردمی باید در نهادهای حکومتی و اجرایی کشور جهت استفاده از ظرفیت های آن در راستای خدمت رسانی به مردم و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب، جایگاه پیدا کند.

حجت الاسلام کشیری تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و صدور بیانیه ای در این خصوص، نقش بسیج و جهادگران بسیجی در گام دوم انقلاب تبیین می شود؛ لذا می طلبد تمام زمینه ها برای تحقق بند به بند این بیانیه فراهم شود.

وی در پایان اظهار داشت: لازمه بالفعل شدن ظرفیت های بسیج و جهادگران بسیجی، توجه به این تشکل است و این امر باید با برنامه ریزی در کلان و اجرایی شدن در پایین دست عملی شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.