1398-05-24 14:01
860
0
64979

کار رسانه دور کردن نا امیدی از مردم است

فرمانده سپاه کلاله در جمع اهل رسانه این شهرستان گفت: نقش رسانه در گام دوم انقلاب این است که با خنثی سازی توطئه های دشمنان، ناامیدی و یاس را از جامعه دور کند.

 به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، سرهنگ پاسدار محمود بیات در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان کلاله گفت: دشمن درصدد کمرنگ کردن امید در جامعه است تا با این واسطه شاهد جنگ اراده ها بر علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی افزود: نقش رسانه در گام دوم انقلاب، نقشی راهبردی است که باید تلاش شود در این راستا با خنثی سازی توطئه های دشمنان، ناامیدی و یاس را از جامعه دور شود.

فرمانده سپاه کلاله با بیان اینکه در حال حاضر دشمن بر علیه ایران جنگ ترکیبی اقتصادی، روانی و اخلال امنیتی به راه انداخته است، تصریح کرد: رسانه در گام دوم انقلاب وظیفه تبیین عظمت انقلاب، عظمت طی شده(مسیر انقلاب)، عظمت در اهداف انقلاب و عظمت ظرفیت های انقلاب را برعهده دارد.

حجت الاسلام عمارلو: قلم فرسایی خبرنگاران برای سازندگی باشد

حجت الاسلام عمارلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کلاله نیز گفت: ثمرات و تاثیرات قلم شاید امروز قابل لمس نباشد ولی این تاثیرگذاری به مرور زمان نمود پیدا می کند.

وی افزود: خبرنگار نباید برای خود قلم بزند؛ چرا که در این صورت تاثیرگذاری قلم وی از بین می رود و باید بداند در فردای قیامت در برابر این قلم زنی خود باید نزد خداوند متعال پاسخگو باشد.

حجت الاسلام عمارلو تاکید کرد: قلم فرسایی خبرنگاران باید در راستای سازندگی کشور و جامعه باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.