1393-09-18 12:36
1921
0
7009

بامری: تا جایی که توان داریم به مردم خدمت می کنیم/ فاز دوم لایروبی رودخانه آقسو آغاز شد

شهردار کلاله از آغاز فاز دوم لایروبی رودخانه آقسوی شهرستان کلاله خبر داد.

به گزارش گلستان ما، رسول بامری در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه با تمام قوای خود به مردم این شهر خدمت خواهیم کرد؛ گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و به تبع آن آغاز بارش های شدید در این شهرستان، با مصوبه شورای شهر و قول مساعدت مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان فاز دوم لایروبی رودخانه آقسوی این شهرستان آغاز شد.

وی یادآور شد: فاز اول لایروبی این رودخانه تابستان سال جاری از مقابل مدرسه خلیج فار به سمت پایین دست این رودخانه آغاز شد و عملیات اجرایی این پروژه، طی چند ماه با موفقیت به پایان رسید.

شهردار کلاله گفت: عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه نیز به طرف بالا دست رودخانه آغاز شد و تا جایی که وسع مالی شهرداری اجازه دهد، لایروبی را ادامه خواهیم داد.

وی در خصوص منابع تامین اعتبار این پروژه سنگین گفت و افزود: اعتبار فاز اولیه این پروؤه از منابع داخلی شهرداری تامین شد و در فاز دوم با توجه به اینکه مدیریت بحران استان گلستان قول مساعدت داده است، احتمالا بخشی از اعتبارات لازم را از مدیریت بحران استان دریافت خواهیم کرد و بخش دیگر از منابع داخلی شهرداری تامین می شود.

شهردار کلاله در پایان گفت: با توجه به اینکه هزینه های این لایروبی از سرمایه های مردمی پرداخت می شود، پس از مردم شریف کلاله انتظار می رود از ریختن نخاله ها در بستر رودخانه و حریم آن خوداری کنند چرا که این موضوع باعث بسته شدن مسیر جریان آب و انباشته شدن گل و لایی می شود و در پی آن ما مجبور هستیم برای تامین اعتبارات لایروبی از سرمایه های مردم استفاده کنیم؛ در صورتی که این سرمایه ها می تواند در رفع مشکلات شهری صرف شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.