1395-11-28 18:57
1807
0
35368
نادیده گرفتن حقوق شهروندان گالیکش با چاله، چوله‌های این شهر؛

حفاری‌های بی‌سر و سامان مردم گالیکش را کلافه کرده است + تصاویر

وجود چاله‌ها و حفاری معابر سطح شهر گالیکش که پس از انجام کار ساماندهی نمی‌شود مردم را خسته کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، شهر گالیکش سالیان دراز است با زخم کنده‌کاری‌های کوچه‌ها و خیابان‌های خود به سر می‌برد. کنده‌کاری‌هایی مربوط به ادارات گاز، برق، مخابرات، آبفا، شهرداری و... است که همچنان روی دست این شهر مانده‌اند.

مسئولینی که پس از کند کاری و انجام کارشان یادی از چاله‌ها نمی‌گیرند و این روزها صدای بسیاری از شهروندان گالیکشی که خود یا خودروهایشان در گل‌ولای معابر گالیکش گیرکرده‌اند به گوش می‌رسد.

یکی از ساکنین کوچه «شهید وزیری خیابان فارسیان» گالیکش به نیلکوه گفت: مدتی قبل اداره آبفا اقدام به حفاری این کوچه برای تعمیر شبکه آب و فاضلاب کرده و عدم ترمیم صحیح و کامل بعد از اجرای کار، سبب شده که این روزها ساکنین این نقطه با مشکلات دست‌وپنجه نرم کنند.

وی افزود: به سازی نشدن کانال حفاری‌شده اهالی این کوچه را خسته کرده است.

nilkooh2177 1

nilkooh2177 1

nilkooh2177 1

nilkooh2177 1

nilkooh2177 1

یکی از ساکنین خیابان «امام رضا علیهم‌السلام نهم» گالیکش نیز به نیلکوه گفت: مدتی است این کوچه برای جدول‌بندی کنده‌کاری‌شده است اما این پروژه دو ماه است از سوی شهرداری نیمه‌کاره رهاشده و اوضاع نابسامانی در این کوچه ایجادشده است.

وی افزود: از گیر افتادن خودروها در گل‌ولای ایجادشده، عدم بردن خودرو به درب منزل به دلیل وجود تپه‌هایی از خاک تا گرفتار شدن ساکنین بخصوص دانش آموزان در این گل‌ولای اعتراض ساکنین را در پی داشته اما گویا کسی نیست که به فکر مردم باشد.

nilkooh2177 1

nilkooh2177 1

nilkooh2177 1

nilkooh2177 1

همچنین آسفالت بسیاری از خیابان‌ها و کوچه‌ها شهر گالیکش من‌جمله خیابان «شهید عصمتی» ( خیابان فارسیان کوچه فرهنگ ششم) به دلیل خرابی آسفالت و کنده‌کاری‌های زیاد شهرداری و دیگر ادارات گالیکش دارای چاله‌چوله‌های بسیاری است که با گلایه شهروندان روبرو شده.

nilkooh2177 1

nilkooh2177 1

nilkooh2177 1

حال که به ایام پایانی سال نزدیک می‌شودم و بسیاری از هم‌وطنان ساکن بیرون از شهرستان گالیکش احتمالاً برای بازدید نوروزی به گالیکش سفر می‌کنند جا دارد مسئولین امور شهری چاره‌ای برای این دغدغه شهروندان اندیشه کنند تا بی‌توجهی مسئولین سوغات بازدیدکنندگان نوروزی از گالیکش نباشد.

گزارش: مریم خسروی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.