1395-12-28 09:03
1266
0
36727
به مناسبت روز بزرگداشت شهدا انجام شد؛

دیدار معاون استاندار آذربایجان شرقی با خانواده شهید مدافع حرم گلستانی + تصاویر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و در آستانه سال نو، با خانواده شهید مدافع حرم شهرستان گالیکش دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، سعید شبستری به همراه جمعی از مدیران استان آذربایجان شرقی به منزل خانواده دومین شهید مدافع حرم شهرستان گالیکش «صادق شیبک» در تبریز رفت و در جمع صمیمی آنان، از ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم و صبر و استقامت خانواده‌های آنان تجلیل کرد.

وی گفت: شهدای مدافع حرم از سرمایه گران‌بهای خود گذشتند و جان خود را برای دفاع از انقلاب، نظام و حرم ائمه اطهار علیهم‌السلام نثار کردند.

شبستری اظهار کرد: امنیت، آسایش و آرامش کنونی جامعه در سایه تلاش و ازخودگذشتگی شهدا به وجود آمده و همه باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: شهدای مدافع حرم برای دفاع از انقلاب، نظام اسلامی و حرم ائمه اطهار علیهم‌السلام به جنگ با دشمنان عازم شده و در این راه شهید شدند.

وی از آمادگی مدیران و مسئولان این استان برای حل مشکلات خانواده‌های شهدا خبر داد و افزود: رسیدگی به خانواده‌های شهدا و خدمت به آن‌ها وظیفه تک‌تک مسئولان است.

همسر شهید شیبک نیز در این آئین با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی این شهید گفت: رفتار، کردار و اخلاق صادق مانند فرشته بود و درراه عشق به ولایت، رهبری و ائمه اطهار علیهم‌السلام به جنگ با دشمنان شتافت و در این راه به شهادت رسید.

گفتنی است شهید مدافع حرم «صادق شیبک» در ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ در جبهه نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به فیض شهادت رسید.

شهید صادق شیبک اهل سازمان «هیئت آباد» روستای «عرب بوران» از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش است یک دختر حدود 3 ساله به نام «یسنا» به یادگار گذاشته است.

هم‌اکنون همسر و فرزند او در جوار منزل پدرهمسرش در تبریز زندگی می‌کنند.

nilkooh2265 1

nilkooh2265 1

nilkooh2265 1

nilkooh2265 1

nilkooh2265 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.