1396-01-05 08:07
916
0
37003
تا پایان روز پنجم؛

276 نفر در انتخابات شوراها اسلامی شهرستان گالیکش ثبت‌نام کردند / کاندیداتوری اندک بانوان در انتخابات شوراهای اسلامی

در 5 روز نخست ثبت‌نام نامزدها در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان گالیکش 276 نفر ثبت‌نام کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان گالیکش برگزار شد و 276 نفر ثبت‌نام کردند.

تا پایان روز پنجم 26 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر گالیکش ثبت‌نام کردند که دراین‌بین 4 نفر از بانوان گالیکش حضور دارند. دوره چهارم این انتخابات 24 نفر در انتخابات شرکت کردند که 4 نفر از آن‌ها بانوان بودند.

همچنین تا پایان این روز 149 نفر در روستاهای بخش مرکزی شهرستان گالیکش ثبت‌نام کردند که از این تعداد 5 نفر زن بودند.

در 38 روستای بخش مرکزی شهرستان گالیکش انتخابات برگزار می‌شود و تا پایان روز پنجم از روستاهای «تراجیق، پاسنگ پایین، هیئت آباد» کاندیدایی ثبت‌نام نکرده است.

همچنین 101 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش لوه شهرستان گالیکش ثبت‌نام کردند که از این تعداد 4 نفر از بانوان هستند.

در این بخش بیشترین تعداد ثبت‌نامی با 11 نفر از روستای صادق‌آباد است و کمترین ثبت‌نامی با یک نفر از روستای «پتکی» بوده.

در ۲۰ روستای واجد شرایط این بخش انتخابات شوراهای اسلامی برگزار می‌شود و طی آن تعداد ۶۶ نفر از این داوطلبان به‌عنوان منتخب و اعضای شورای اسلامی روستاهای این بخش انتخاب خواهند می‌شوند.

تا پایان روز پنجم ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان گالیکش قریب 5 درصد از بانوان گالیکش ثبت‌نام کرده‌اند که نشان از کانداتوری اندک بانوان این شهرستان در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا دارد.

گفتنی است؛ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.