1396-01-05 10:57
2563
0
37019

معارفه بخشدار جدید بخش لوه گالیکش در نخستین روز کاری سال نو ! + تصاویر

بخش لوه شهرستان گالیکش چهارمین بخشدار خود را امروز معارفه کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، پیش از ظهر امروز چهارمین بخشدار بخش لوه شهرستان گالیکش در اتاق فرماندار گالیکش معارفه شد.

در این مراسم «اسماعیل طوسی» از شهرستان مینودشت به‌عنوان بخشدار جدید بخش لوه شهرستان گالیکش معارفه شد و از خدمات «محمد حیدری صدر» بخشدار بخشد لوه تجلیل شد.

پس‌ازاین مراسم آیین معارفه بخشدار جدید بخش لوه شهرستان گالیکش در بخشداری این بخش با حضور برخی مسئولین برگزار شد تا بخش لوه سومین بخشدار دولت تدبیر و امید و چهارمین بخشدار طول تاریخ تأسیس خود را ببیند.

طوسی سابقه 21 سال تدریس در آموزش‌وپرورش شهرستان مینودشت و 13 سال تدریس در دانشگاه‌های منطقه را دارد.

سال گذشته از وی به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی صاحب کرسی بخشداری بخش مرکزی شهرستان مینودشت نام‌برده می‌شد.

«محمد حیدری صدر» نیز 15 سال سابقه کاری در وزارت کشور (سه دوره به‌عنوان بخشدار در استان‌های گلستان و سیستان بلوچ چستان و معاون سیاسی فرماندار کلاله) را دارد.

وی از خانواده شهدا و دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس علوم سیاسی است.

حیدری گفت استانداری گلستان در خصوص ادامه کارش تصمیم‌گیری می‌کند و مقصد بعدی او هنوز مشخص نشده است.

به گزارش نیلکوه «علیرضا آگاهی» از تاریخ 18 خردادماه سال 90 تا پایان زمان حکمش در تاریخ 13 مردادماه سال 93 به‌عنوان نخستین بخشدار بخش لوه شهرستان گالیکش منصوب شد.

وی در نشست صمیمی و دوستانه آیین خداحافظی خود با دهیاران بخش لوه گفت: در 15 ماه اول خدمت خود در بخشداری لوه و یک ماه و نیم پایانی خدمتش هیچ‌گونه حقوقی از دولت دریافت نکرده است و به‌صورت رایگان خدمت کرده.

آگاهی درخواست کرده بود تا آمدن بخشدار جدید بدون دریافت حقوق در این پست بماند تا در امورات بخشداری خللی وارد نشود اما مسئولین دولت تدبیر و امید در استان گلستان این خواسته را رد کردند و پس از 182 روز خالی بودن کرسی بخشداری لوه در تاریخ 9 بهمن‌ماه سال 93 سید «غلامرضا قاضوی» به‌عنوان دومین بخشدار بخش لوه و نخستین بخشدار دولت تدبیر و امید در این بخش معارفه شد.

یک آذرماه 94 قاضوی به‌عنوان معاون فرماندار آزادشهر معارفه شد تا در تاریخ 17 آذرماه 94 «محمد حیدری صدر» به‌عنوان دومین بخشدار دولت تدبیر و امید در بخشداری لوه جایگزین وی شود.

nilkooh2281 1

nilkooh2281 1

«اسماعیل طوسی» بخشدار جدید بخش لوه شهرستان گالیکش

nilkooh2281 1

«محمر حیدری صدر» بخشدار پیشین بخش لوه شهرستان گالیکش

nilkooh2281 1

nilkooh2281 1

nilkooh2281 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.