1396-05-19 17:58
1022
0
42567

درخشش بانوی گالیکشی در مسابقات فرهنگی - هنری کشوری + تصاویر

كارشناس فرهنگی و هنری اداره آموزش‌وپرورش گالیکش گفت: دانش‌آموز گاليكشی موفق به كسب مقام سوم مسابقات فرهنگی و هنری در مرحله کشوری شد.

به گزارش گلستان ما، حسين عباس ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری كشور به ميزبانی شهرستان نيشابور استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی افزود: با پايان این رقابت‌ها خانم «زهرا مقدم زمانی» دانش‌آموز آموزشگاه شهيد بهشتی موفق به كسب رتبه سوم در رشته نقد ادبی شد.

به گفته عباس ثانی مسابقه نقد ادبی از سری مسابقات فرهنگی و هنری است كه همگام با رشته‌های ديگر فرهنگی - هنری و قرآنی در مرحله شهرستانی در بهمن‌ماه 95 برگزار شد و پس از انتخاب نفرات برتر تعداد 56 نفر از دانش‌آموزان شهرستان در مرحله استانی به ميزبانی شهرستان‌های گرگان، راميان و مينودشت شركت کردند.

وی افزود: شهرستان گاليكش در مرحله استانی موفق به كسب 21 رتبه برتر استان شد و دراین‌بین 2 نفر از دانش‌آموزان شهرستان به نام‌های زهرا محمد زمانی ( در رشته نقد ادبی) و عليرضا خسروی ( در رشته كاريكاتور) به مرحله كشوری راه يافتند و در مرحله كشوری كه در مردادماه 96 به ميزبانی شهرستان نيشابور برگزار شد و دانش‌آموز زهرا محمد زمانی موفق به كسب مقام سوم كشوری شد.

nilkooh2581 1

nilkooh2581 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.