1396-06-12 10:34
1447
0
43587
تکرار سریال مشکلات کارگران معدن رامیان؛

تجمع کارگان معدن ملج آرام رامیان برای 4 ماه معوقات حقوق و مشکلات بیمه + عکس

کارگران معدن شمال شرق رامیان (ملچ آرام)، صبح امروز با تجمع مقابل فرمانداری این شهرستان خواستار دریافت مطالبات 4 ماهه معوقه و مشکلات بیمه ای خود شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، کارگران معدن شمال شرق رامیان (ملچ آرام)، صبح روز گذشته به نشانه اعتراض و برای دریافت مطالبات 4 ماهه معوقاتشان مقابل این معدن تجمع کرده و کار را تعطیل کرده ا ند و امروز صبح نیز با تجمع مقابل فرمانداری این شهرستان خواستار دریافت معوقاتشان شدند.

جمعی از این کارگران به خبرنگار ما می گویند: فروردین امسال هم مقابل فرمانداری تجمع کردیم و مدیر شرکت با وعده هایی که تا چند ماه آینده تمامی معوقات پرداخت می شود ما را دوباره به کار برگرداند ولی بعد از گدشت 4 ماه هیچ وعده ای عملی نشد.

تعدادی دیگر از کارگران ادامه می دهند: بیمه های ما ناقص است و درصورت احتیاج به پزشک هیچ دفترچه بیمه ای خدمات درمانی نداریم.

کارگر دیگر می گوید: قبوض برق، گاز و تلفن در حال قطع شدن است و توان پرداخت نداریم و حتی خطوط تلفن ما در معرض فروش قرار گرفته است.

جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان به خبرنگار ما گفت: در حال پیگیری مشکلات این کارگران هستیم و طی تماس تلفنی با مدیرعامل آن شرکت قرار شده تا 25 شهریور مطالبات آنها پرداخت شود و در حال رفع مشکل بیمه آنها هستیم.

karrrgarrr

عکس تجمع روز گذشته این کارگران

karrrgarrr1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.