1396-06-24 17:02
831
0
44072
رییس فنی و حرفه‌ای گالیکش:

بهره مندی 160 نفر از طرح غنی‌سازی اوقات فراغت فنی و حرفه‌ای گالیکش

رییس فنی و حرفه‌ای گالیکش از بهره‌مندی بیش از 160 نفر از علاقه‌مندان به آموزش‌های مهارتی در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، محمدرضا ملکان در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه اظهار داشت: در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت سال جاری فنی و حرفه‌ای گالیکش تعداد 165 نفر (19 هزار و 426 نفر ساعت) از علاقه‌مندان به آموزش‌های مهارتی در دوره‌های آموزشی این مرکز آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند.

وی افزود: از این تعداد 81 نفر مرد (11 هزار و 102 نفر ساعت) و 84 نفر زن (8 هزار و 324 نفر ساعت) در دوره‌های آموزشی شرکت نموده‌اند.

به گفته وی دوره‌های آموزشی اجراشده در این طرح شامل تعمیر لوازم‌خانگی، مونتاژکار و نصاب تابلوهای برق، تعمیر لامپ‌های کم‌مصرف الکتریکی و رباتیک ویژه برادران و طراح و نقاش روی پارچه، بافنده شبه قالی (فرشینه) ویژه خواهران بوده است.

ملکان همچنین از آغاز ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی این مرکز در رشته‌های برق ساختمان درجه 2، مونتاژکار و نصاب تابلوهای برق (ویژه برادران) و طراح و نقاش روی پارچه، نقاشی روی شیشه (ویترای)، گلیم‌باف درجه 2، طراح معماری به کمک نرم‌افزار 3d max و نقشه‌کشی با نرم‌افزار اتوکد (ویژه خواهران) در این مرکز آموزشی خبر داد.

رییس مرکز فنی و حرفه‌ای گالیکش تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام به آدرس گالیکش خیابان میرزا کوچک خان پژوهش سرای باقرالعلوم طبقه همکف مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 01735836361 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.