1396-07-01 13:57
714
0
44416
فرمانده سپاه گالیکش:

تشیع و تسنن کنار هم در جنگ تحمیلی به پیروزی دست یافتند / امروز آن‌قدر اقتدار داریم که دشمن از عصبانیت بمیرد + تصاویر

فرمانده سپاه گالیکش گفت: جوانان اهل سنت و تشیع در هشت سال جنگ تحمیلی در کنار هم با وحدت کلمه جنگیدند و به پیروزی دست یافتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، سرهنگ سید یحیی قاضوی در جمع نماز گران اهل سنت در مصلا نماز جمعه روستای ینقاق به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: جوانان اهل سنت و تشیع در هشت سال جنگ تحمیلی در کنار هم با وحدت کلمه جنگیدند و به پیروزی دست یافتند.

nilkooh2667 1

وی افزود: در تاریخ معاصر ایران همواره در پی بروز هر جنگی، ما شاهد جدایی بخش‌هایی از این سرزمین پهناور به دست بیگانگان بوده‌ایم اما علی‌رغم پشتیبانی قدرت‌های بزرگ از عراق، روند مذکور در جنگ ایران و عراق ادامه پیدا نکرد و در این جنگ تحمیلی که علیه ملت ما توسط صدام مزدور تحمیل گردید نه‌تنها یک وجب از خاک ایران در دست نیروهای عراقی باقی نماند، بلکه عراق به‌عنوان کشور متجاوز به‌نظام بین‌الملل معرفی شد.

فرمانده سپاه گالیکش اظهار داشت: ما در زمان جنگ با دست‌خالی و اراده‌ی شیر مردان سرزمین خود با صدام مزدور که توسط کشورهای غربی بیش از52 کشور حمایت می‌شد جنگیدیم و پیروز شدیم.

به گفته وی جنگ هشت‌ساله که با تحریک و حمایت همه‌جانبه استکبار جهانی، توسط رژیم بعثی عراق بر مردم ایران تحمیل شد، تنها محدود به خطوط مقدم جبهه‌ها نبود، بلکه تمام سرزمین اسلامی ما اعم از شهرها و روستاها را در برگرفت.

سرهنگ قاضوی گفت: تجاوز عراق به ایران که در۳۱ شهریور ۱۳۵۹(سپتامبر ۱۹۸۰)، آغاز شد و به مدت ۸ سال ادامه یافت، طولانی‌ترین و بی‌سابقه‌ترین جنگ متعارف قرن حاضر به شمار می‌رود، چراکه جنگ جهانی اول و دوم مدتی کمتر از هشت سال ادامه یافتند و جنگ‌های دیگر، مانند جنگ ویتنام شمالی و جنوبی نیز به‌عنوان یک جنگ متعارف همانند جنگ ایران و عراق شناخته‌نشده است.

وی تصریح کرد: تاریخ از هشت سال جنگ برای ایران، شرف و آزادگی و مقاومت و ایمان به خدا را در صفحات خود ثبت کرد، اما از متجاوز و متحدان او که طی هشت سال او را یاری و تشویق کردند، جز به زشتی یاد نخواهد کرد.

فرمانده سپاه گالیکش خطاب به نماز گران اهل سنت گفت: امروز دشمن به دنبال تفرقه در بین ملت‌های مسلمان است و ما می‌بایست با وحدت در کنار یکدیگر دشمن را از این توطئه شوم مأیوس نماییم.

قاضوی در پایان گفت: رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل علیه ایران چه کوته فکرانه سخنرانی نمود و ما خوشحالیم که در قلب سازمان ملل حرف‌هایمان را بااقتدار می‌گوییم و دست یاری به‌سوی مظلومان عالم هستی می‌دهیم و از هیچ‌کسی ترسی نداریم چراکه کشور ایران امروز کشوری مقتدر و با امنیت در جهان است و امروز آن‌قدر اقتدار داریم که دشمن از عصبانیت بمیرد.

nilkooh2667 1

nilkooh2667 1

nilkooh2667 1

nilkooh2667 1

nilkooh2667 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.