1396-07-01 15:02
625
0
44417
شورای اسلامی شهر گالیکش:

مدیریت دوره چهارم شهر گالیکش وام 250 میلیون تومانی را به 775 میلیون رساند / شهرداری گالیکش بالغ‌بر 6 میلیارد بدهکار است

آیا وقت آن نرسیده که با خود خلوت نموده و به حادثه بزرگ مردم گالیکش در 29 اردیبهشت‌ماه 1396 بیندیشید که چرا باوجوداینکه شما (اعضای شورای اسلامی دوره چهارم) این‌قدر خوب عمل کرده‌اید حاضر نشدند حتی یک نفر از شمارا مجدداً انتخاب نمایند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، شورای اسلامی شهر گالیکش در پی حاشیه‌سازی عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر گالیکش در خصوص عملکرد اعضای شورای اسلامی دوره پنجم این شهر جوابیه‌ای در این خصوص صادر کردند که در ذیل می‌خوانید:

و اما تراز مالی یک میلیارد تومانی مثبت شهرداری گالیکش؛

خود و دوستانم در شورای اسلامی دوره پنجم که افتخار خدمت گذاری را داریم و امروز از قبل رأی و اعتمادی که شما بزرگواران به ما داده‌اید بر خود وظیفه می‌دانیم تا بدان حدی که خداوند سبحان مدد فرماید آنچه را در طی سالیان متمادی در سنگرهای جبهه و جنگ و میادین عملیاتی و عمرانی این مملکت عزیز به‌عنوان تجربه ره‌توشه کسب نموده‌ایم در طبق اخلاص گذشته و به‌منظور توسعه کالبدی، فیزیکی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر به کار بگیریم و اگر در هرجایی از برنامه‌ها و امورات جاریه لازم باشد از عقل و درایت شما خوبان در کمیسیون‌ها و شوراهای محلی بهره لازم را خواهیم برد و هرگز خود را مبری از این امر پرفضیلت مشورت ندانسته و نخواهیم دانست.

ازآنجایی‌که همواره بر پایه توانمندی‌ها خود و شهر برنامه‌ریزی نموده‌ایم هرگز به دنبال این نبوده و نیستیم تا بار گناه کم‌کاری خود را بر دوش دیگران انداخته و یا خدای‌ناکرده بخواهیم کسی را متهم به کم‌کاری یا سو استفاده از جریانی نماییم بدین‌جهت به‌منظور جلوگیری از به حاشیه رفتن و بازماندن از رسالت و وظیفه اصلی به خود اجازه ورود پیدا کردن به حوزه کاری دیگران و تجزیه‌وتحلیل نمودن اعمال آن‌ها را به خود نداده‌ایم اما ظاهراً چاره‌ای نیست تا پاسخی درخور و شایسته را مرقوم نماییم.
ازآنجایی‌که به مردم خوب و عزیزمان قول داده بودیم که اگر به مواردی خلاف قانونی و شرعی برخورد نمودیم صادقانه با شما در جریان بگذاریم لازم دانستیم مواردی هرچند مختصر را طرح موضوع نموده و از شما خوبان کمک و استعانت بجوییم.
اینکه دوستان شورای اسلامی دوره چهارم مباهات می‌کنند که تراز مالی یک‌میلیاردی مثبت برای شهرداری گالیکش به یادگار گذاشته‌اند واقعاً یک‌جانبه به قاضی رفتن است با چه کسی نشسته و بیلان کار داده‌شده تا قضاوت بر مثبت یا منفی بودن تراز مالی حکم شود.

شهروندان عزیز تمامی اسناد و مدارک مالی در شهرداری از بابت بدهی‌ها موجود است شورای اسلامی دوره پنجم که واقف هستید تازه‌کارش را شروع کرده چه کسی باید پاسخگو باشد که عدم داشتن یک برنامه کاری پخته و حساب‌شده در دوره چهارم باعث شده تا وام 250 میلیون تومانی با بهره 32 درصدی شهرداری به‌جامانده از دوره سوم شورا 775 میلیون تومان بشود.

تاکنون دو مرحله بانک شهر یک‌بار در سال 94 و بار دیگر هم در همین ایام اقدام به انسداد حساب‌های شهرداری گالیکش نماید و در مرحله اول شهرداری با پرداخت 256 میلیون تومان و پیگیری دیگر مسئولین شهری موفق به بازگشایی حساب‌ها شده و در حال حاضر هم باقیمانده وام و جرائم آن به 516 میلیون تومان رسیده است.

آیا این است تراز مالی مثبت شهرداری که آقایان دم از آن می‌زنند درحالی‌که بدهی به تأمین اجتماعی مینودشت به‌واسطه ارسال لیست ماهیانه کارکنان جهت دریافت خدمات به مرز 1/75 میلیارد تومان رسیده و با مساعدتی که تأمین اجتماعی در خصوص بخشودگی جرائم اعمال نموده و توافق‌نامه‌ای هم برای تقسیط اصل بدهی صورت گرفته تنها یک قسط آن به مبلغ 77 میلیون تومان پرداخت‌شده و الباقی اقساط باقی‌مانده است و تاکنون باگذشت حداقل هفت ماه از زمان توافق‌نامه هیچ‌گونه پرداختی صورت نگرفته و بدهی شهرداری به بیش از یک میلیارد تومان بدون جرائم شده است.

آیا این تراز مالی مثبت قلمداد می‌شود یا آنچه شما به‌عنوان بدهکاری با سند و مدرک برای مردم به یادگار گذاشته‌اید و شهرداری را عرصه جولان خواسته و امیال شخصی خود نموده‌اید از باندبازی‌ها در مجموعه پرسنل شهرداری گرفته تا درگیری‌هایی بین خود اعضای شورا که منشأ ارتشاء و بداخلاق و بدرفتاری و زد و بندهایی که برای به دست آوردن پست‌های واهی که به هیچ نمی‌ارزد در باب خدمت گذاری به مردم شریف و محترم دارای اعتبار باشند، پست‌هایی که شما برای به دست آوردن آن‌ها ماه‌ها می‌جنگیدید دوستان بنده این مناصب را باافتخار به یکدیگر تعارف کردند، شهروندان عزیز شاهد و گواه بودند که شهرداری عرصه درگیری‌های مداوم شما بود به‌طوری‌که طاقت مردم شهر و همسایگان شهرداری را طاق نموده بودید و فضای شهرداری را که عرصه خدمت‌رسانی به مردم است کاملاً سیاسی نموده بودید.

شهروندان عزیز امروز شورای اسلامی دوره پنجم از حمل بدهی‌هایی که ذکر شد و بدهی‌هایی که شهرداری به اداره دارایی، اداره گاز، بدهی به پیمانکاران حقیقی و حقوقی و بدهی به پیمانکاران که اگر شما خوبان اجازه بفرمایید شرحی از آن‌ها را در قالب بولتن و یا ماهنامه شهرداری نسبت به انتشار آن‌ها اقدام کنیم جمعاً به مبلغ 6/3 میلیارد تومان رسیده است که دوستان در شورای دوره چهارم افتخار می‌کنند که بدهی‌ها را مدیریت می‌کردند، آیا معنی و مفهوم مدیریت این است که وام 250 میلیون تومانی که برای مردم به ارمغان آورده‌اید امروز تبدیل به 775 میلیون تومان شود تا تدبیری برای جلوگیری از رشد بیشتر آن اندیشیده شود، کندن موزاییک‌های کف خیابان واجب هست یا پرداخت بدهی‌هایی که سود و جرائم کمرشکن برای شهرداری دارند.

عزیزان مدیریت این نیست که در شهرداری را برای جذب نیروی غیرمتخصص باز بگذاریم ولی حقوق و مزایای کارکنان خدوم و زحمت‌کش شهرداری که تنها امیدشان به همین حداقل درآمد ناچیز است پنج ماه به تعویق بیفتد، این‌ها همه اسنادشان موجود است.

امروز که خدمت شما بزرگواران ادای وظیفه می‌کنیم مفتخر هستیم که مسئولین زحمت‌کش شهرداری زحمات زیادی را متقبل شده‌اند تا این مجموعه را به نحوی شایسته مدیریت نمایند تا بلکه راه و چاره‌ای پیدا کنیم تا هم چرخه خدمت‌رسانی در تمام عرصه فعال گردد و هم بشود طلب همکاران شهرداری را به‌روزرسانی نمود که شکر خدا در همین بازه زمانی اندک مقدمات پرداخت 2 ماه از حقوق معوقه دوستان فراهم‌شده است.

اما در عرصه عمل به یکسری کارهایی که دوستان دوره چهارم مطرح می‌نمایند، خدمت شما شوراییان محترم دوره چهارم عارضم فارغ از اینکه این‌هایی که می‌فرمایید شاهکارهای دورانتان هستند، این عملکردهای اندک تنها وظیفه خطیری است که مردم عزیز به عهده ما و شما گذاشته‌اند و هدف تنها کسب جایگاه و عناوین دهان‌پرکن شورا یا رییس شورا یا شهردار و غیره نیست، بلکه این‌ها حداقل‌هایی است که بدان‌ها پرداخته‌ایم، مردم ما حقشان بیشتر از این‌ها که می‌فرمایید است.

داشتن زندگی راحت برای شهروندان از حداقل‌هاست، این‌ها که می‌فرمایید وظیفه است، به‌حساب توانمندی و درایت خودتان نگذارید هر کس دیگر هم غیر از من و شما باشد بهتر از این‌ها عمل خواهد نمود، باید بدانیم که تنها نسل توانمند که ما نیستیم، اگر فرصت آن پیش بیاید جوانانی برای این جایگاه وجود دارند که هم متعهدتر و هم کارآمدتر عمل خواهند نمود.

توانمند و مردمی و کارآمد کسی است که از همه‌چیزش می‌گذرد و برای امنیت و آسایش من و شما راهی مرزهای دفاع از مرزهای کشور در مقابله با بدخواهان می‌شود و با نثار جان‌عزیزش نام این مملکت را پرآوازه می‌کند.

کار کردن زیر آتش دشمن و در مواجهه با دشمن ارزش منت گذاشتن را دارد، خوب 4 سال که بودید حاصل خوب عمل کردنتان را درو کردید و با ایجاد فشار بر گردن مردم بی‌نوای شهر، سرمایه‌هایشان را به یغما دادید و حقوق آن‌چنانی از جیب این مردم به شهردار و دوروبری‌هایتان بذل و بخشش کردید، بس نبود دیگر از مردم چه می‌خواهید.

آیا وقت آن نرسیده که با خود خلوت نموده و به حادثه بزرگ مردم گالیکش در 29 اردیبهشت بیندیشید که چرا باوجوداینکه شما این‌قدر خوب عمل کرده‌اید حاضر نشدند حتی یک نفر از شمارا مجدداً انتخاب نمایند. آیا نتیجه عمل مردم در انتخابات دوره پنجم شورا پاسخ دندان‌شکنی برایتان نبود، چگونه مردم به شما بفهمانند که مسبب این‌همه خیانت چه کسانی هستند، دست از سر مردم شهر بردارید، همه ماها حافظ منافع مردم هستیم و در پیشگاه خداوند رحمان مسئولیم چه اینکه روزی فرابرسد که این قضایا بر مردم فاش شود و چه اینکه این مسائل در پرده ابهام باقی بماند.

بیایید حال که فرصت خدمت برایتان فراهم نشده با مردم شهرمان صادق باشید و دست از شیطنت و آزار مردم چه توسط خودتان و یا توسط ایادی به‌جامانده از خودتان بردارید و امور مردم را به نمایندگانشان واگذارید هرچند اگر مثل شما بدهم عمل خواهند نمود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.