1396-08-09 09:02
740
0
45975
فرماندار گالیکش:

هوشیار باشیم رشد علم و فنّاوری مسیر اندیشه و عقاید ما را تغییر ندهد + تصاویر

فرماندار گالیکش گفت: هوشیار باشیم که رشد علم و فنّاوری مسیر اندیشه و عقاید ما را تغییر ندهد. تفکر و اندیشه ما باید برای نظام و کشورمان باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسن خسروی در آیین بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل در آموزشگاه نمونه دولتی شهید علی آزادیخواه اظهار داشت: پدافند غيرعامل از برنامه‌ها و موضوعات بسیار مهم است كه باید در طول سال پيگيری شود.

nilkooh2725 1

وی افزود: در برنامه درازمدت جمهوری اسلامی ایران كه مجمع تشخيص مصلحت نظام هم آن را ابلاغ كرده است و جزو سیاست‌های كلی نظام است، درواقع هر اقدامی كه غیرنظامی باشد و برای كم كردن آسیب‌هایی كه دشمن می‌تواند به ما وارد نمايد را پدافند غیرعامل می‌گویند.

فرماندار گالیکش همچنين، شهادت را از مهم‌ترین اصول مکتب امام حسین علیهم‌السلام بیان کرد و افزود: مردم ما درس آموخته مکتب سیدالشهدا علیهم‌السلام هستند.

خسروی خاطرنشان کرد: امروزه دشمن خصومت خود را به‌صورت جنگ نرم از قبیل فضاهای مجازی و ماهواره‌ها نشان می‌دهد تا هویت اصلی ما را بگیرد و تا زمانی که ما به ظلم و زور و ستم نه می‌گوییم با ما سر جنگ دارد. دشمن می‌خواهد از اين طريق ما را نسبت به‌نظام مقدس جمهوري اسلامی كه امام خمينی (ره) برايمان به ارمغان آورده است، بی‌توجه و دلسرد نمايد.

وی در همین رابطه تأکید داشت: هوشیار باشیم که رشد علم و فنّاوری مسیر اندیشه و عقاید ما را تغییر ندهد. تفکر و اندیشه ما باید برای نظام و کشورمان باشد.

خسروی افزود: ما بايد مطالب اصلی را از معلمان و مربيان و مديران ياد بگيريم. بايد به‌جایی برسيم كه خوب و بد را خودمان تشخيص دهيم.

nilkooh2725 1

مدير آموزش‌وپرورش گالیکش نیز در این آیین گفت: هدف از پدافند غیرعامل، آشنا كردن نسل امروز و فردای یا همان دانش آموزان ‌با مهارت‌های زندگی است.

مهدی خسروی افزود: در مدارس طرحی به نام طرح دادرس اجرا می‌شود تا دانش آموزان برای روزهای سخت مانند زلزله، سل و دیگر بحران‌ها آمادگی كامل داشته باشد.

وی تصریح کرد: این آمادگی باید برای حال و آينده باشد؛ برای خود و اطرافيان كه اگر احیاناً به دلايلی كشور تحت حمله‌ای قرار گرفت از همه لحاظ آمادگی داشته باشيم.

به گفته وی آمادگی نیروهای نظامی‌ سر جای خود اما باید آحاد جامعه در پدافند غیرعامل آمادگی غیرنظامی، فني و مديريتی داشته باشند تا بدانند چگونه از جان خود و ديگران، از تأسيسات خودمان حفاظت كنند.

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش خاطرنشان كرد: ستاد هفته پدافند غيرعامل در مدارس تشكيل شد و دانش آموزان به شکل‌های مختلف در اين هفته درگير كارهای مربوط به پدافند غیر عامل هستند.

خسروی با اشاره به برنامه‌های این هفته گفت: مسابقات انشاءنویسی، نقاشی، نمایشنامه‌نویسی و نمايشگاه در مدارس برپا می‌شود تا دانش آموزان در كنار آموزش‌های علوم، رياضی و ... يک سری از مهارت‌هایی از اين قبيل هم‌کسب نمايند.

nilkooh2725 1

nilkooh2725 1

nilkooh2725 1

nilkooh2725 1

nilkooh2725 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.