1396-08-24 14:02
783
0
46572
مدیر اجرایی موکب حسین بن‌علی (ع) گالیکش:

پذیرایی از ۴ هزار نفر روزانه در موکب حسین بن‌علی(ع) گالیکش

مدیر اجرایی موکب حسین بن‌علی (ع) شهرستان گالیکش گفت: موکب حسین بن علی (ع) شهرستان گالیکش در کربلای معلی برپا و روزانه بیش از ۴ هزار نفر پذیرایی شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، محمدرضا خسروی اظهار داشت: موکب حسین بن علی علیهم السلام شهرستان گالیکش در کربلای معلی برپا و به جز 2 روز نخست که روزانه، 3 هزار و 500 نفر را پذیرایی کرد، روزانه بیش از 4 هزار نفر پذیرایی شدند.

وی افزود: این موکب در حسینیه قاسم در کربلا به صورت مشارکتی با شهر خان‌ببین برپا بود و طی 6 روز به زائران پیاده اربعین خدمات‌رسانی کرد.

مدیر اجرایی موکب حسین بن علی علیهم السلام شهرستان گالیکش افزود: در ابتدا امر، تصمیم بر این بود که شهرستان گالیکش، با پخت حلیم در این 6 روز، با صبحانه گرم از زائران پیاده اربعین پذیرایی کند، که در زمان استقرار، علاوه بر پخت حلیم، با مشارکت شهر خان‌ببین، توانستیم در 3 وعده پذیرای زائران اربعین باشیم.

خسروی تصریح کرد: مردم شهرستان گالیکش در سال جاری، در جهت پذیرایی از زائران پیاده اربعین، 80 میلیون ریال کمک کردند، ضمن اینکه علاوه بر کمک مردم، 10 میلیون ریال شورای شهر و شهرداری و 20 میلیون ریال فرمانداری به این موکب کمک کردند.

مدیر اجرایی موکب حسین بن علی علیهم السلام شهرستان گالیکش تاکید کرد: مسجد صاحب الزمان شهرستان گالیکش،500 کیلو گندم ,جهت پخت حلیم برای زائران پیاده اربعین کمک کردند و از مبالغ جمع آوری شده، یک میلیون و 550 هزار تومان دنبه و 520 هزار تومان روغن خریداری شد.

خسروی گفت: مردم گالیکش در حوزه بازسازی عتبات عالیات نیز، 60 درصد بیشتر از سهم شهرستان جمع آوری کرده و آمار دقیق دست نوروز علی تولی مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان گالیکش بود که، وی در روز اربعین در تصادف فوت کردند.

مدیر اجرایی موکب حسین بن علی (ع) شهرستان گالیکش اظهار کرد: قرار بود در سال جاری، شهرستان گالیکش موکب مستقل در کربلا معلی برپا کند که به علت عدم پشتوانه مالی، این کار میسر نشد، امید داریم، مردم گالیکش با افزایش کمک‌های خود در سال آتی، ما را در تحقق این امر یاری کنند.

nilkooh2724 1

nilkooh2724 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.