1396-10-11 16:58
754
0
48610
فرماندار گالیکش:

مشکلات اقتصادی جامعه در سایه وحدت، انسجام ملی و آرامش رفع می‎شود / مردم در چارچوب قانون اساسی حق اعتراض دارند

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: مشکلات اقتصادی جامعه در سایه وحدت، انسجام ملی و شرایط ثبات که مسوولان کشور برای موضوعات سیاسی و امنیتی دغدغه نداشته باشند، رفع خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، حسن خسروی با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت گرانی در جامعه اظهار کرد: مردم صاحب نظام انقلاب اسلامی هستند بنابراین در چارچوب قانون اساسی حق اعتراض نسبت به عملکرد مسوولان را دارند.

وی تصریح کرد: مردم نه تنها در مورد مسائل اقتصادی، بلکه در موضوعات مختلف اعم از سیاسی و اجتماعی در چارچوب قانون اساسی حق اظهار نظر دارند.

فرماندار گالیکش در خصوص تجمعات اعتراض آمیز تعداد کمی از افراد جامعه در چند نقطه از کشور در رابطه با گرانی گفت: اگر چه از سوی افراد کمی فراخوان‎هایی وسیع برای اعتراض داده شده بود اما از این تحرکات استقبالی نشد چرا که این گونه تحرکات کار افرادی است که با نظام انقلاب اسلامی ایران ارتباط خوبی ندارند و مردم ما نیز از این موضوع کاملأ آگاه هستند.

خسروی بیان کرد: در ١٢ سال گذشته اوضاع اقتصادی کشور در شرایط به سامان‎تری بوده است، اشتغال رشد قابل ملاحظه ای داشته و اگر شاخص قیمت‎ها با دولت گذشته مقایسه شود متوجه خواهیم شد در حال حاضر شرایط بهتری داریم با این وجود این موضوع نیاز به بررسی دارد که چرا در زمانی که رشد اقتصادی وضعیت مناسبی نداشت یا تورم و گرانی افسار گسیخته بود شاهد چنین تجمعات اعتراض آمیزی نبودیم.

زمینه خوشحالی بدخواهان نظام در جامعه فراهم نشود

وی افزود: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران از شرایطی که کشور دچار بحران شود خوشحال می‎شوند بنابراین نباید زمینه خوشحالی دشمنان فراهم شود.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در سایه وحدت، همدلی و ثبات رفع می‎شود گفت: باید در شرایطی که مسوولان دغدغه‎ای برای موضوعات سیاسی و امنیتی ندارند به آنها اجازه دهیم برای مشکلات اقتصادی کشور چاره‌‌اندیشی کنند.

فرماندار گالیکش گفت: در حالیکه طی ١٢سال گذشته درآمدهای نفتی کشور کمتر شده است اما در شرایط خوبی به سر می‎‎بریم البته در شرایط ایده آل نیستیم و مردم مشکل دارند دغدغه مردم اشتغال و درآمد پایدار است که البته حق ما مردم است اما باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات با کمک هم رفع شود.

خسروی ابراز کرد: بحث اقتصاد مقاومتی از تأکیدات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که همه مسوولان باید این امر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: طرح‎های اشتغالزایی دولت و تسهیلاتی که با نرخ سود پایین در اختیار مردم قرار می‎دهند بی‌سابقه است مردم طرح‎های اقتصادی خود را ارائه دهند ما مشتاقانه برای به سرانجام رساندن طرح‌ها پیگیری خواهیم کرد./فارس

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.