1396-12-27 17:58
720
0
51755
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش:

100 کلاس درس در گالیکش برای اسکان نوروزی تجهیز شد

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش از تجهیز 100 کلاس در 14 آموزشگاه شهر و روستاهای این شهرستان برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش گلستان ما، مهدی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: 100 کلاس در 14 آموزشگاه شهر و روستاهای گالیکش از 28 اسفندماه پذیرای مسافران نوروزی خواهد بود.

وی افزود: این مدارس در شهر گالیکش و روستاهای تنگراه، صادق‌آباد و روستای ییلاق و کوهستانی فارسیان فرنگ تجهیز و در چهار گروه ویژه، الف، ب و ج طبقه‌بندی‌شده است.

خسروی گفت: امکانات در نظر گرفته برای هر گروه متفاوت است و در گروه ویژه در سه آموزشگاه در شهر گالیکش و روستاهای تنگراه و فارسیان فرنگ، امکاناتی همچون کولر یخچال، تلویزیون، تختخواب و حمام پیش‌بینی‌شده است.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش امکانات مدارس گروه الف شامل یخچال، تلویزیون و حمام است که شش آموزشگاه شهر گالیکش مجهز به آن است و در گروه ب نیز چهار آموزشگاه در شهر گالیکش و روستاهای تنگراه و صادق‌آباد در نشر گرفته‌شده که مجهز به فرش و نیز یخچال و تلویزیون در داخل سالن است و یک آموزشگاه نیز با امکانات تعریف‌شده برای گروه ج در نظر گرفته است.

وی اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز گذشته 1100 خانوار با تعداد بالغ‌بر 5200 از محل اسکان آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش استفاده کردند و ستاد اسکان آمورش و پرورش این شهرستان مقام دوم را در سطح استان گلستان کسب کرد.

شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان و در مسیر جاده بین‌المللی تهران - مشهد واقع‌شده از جاذبه‌های گردشگری طبیعی شامل جنگل، آبشارهای زیبا همچون آبشار لوه و طبیعت سرسبز برخوردار است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.