1397-05-07 13:02
629
0
55665
فرماندار گالیکش:

مدیران برای جذب سرمایه‌گذار امورات را تسهیل کنند / مدیران شهرستان با اجازه فرماندار به مرخصی و مأموریت بروند

فرماندار گالیکش گفت: برای جذب سرمایه‌گذار و تسهیل امورات سرمایه‌گذاران و کسانی که می‌خواهند در این شهرستان کارآفرینی کنند امورات را تسهیل کنید.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسن خسروی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش گفت: نماز جمعه از عنایات حضرت حق و میعادگاه عاشقان باری‌تعالی و انقلابی است.

nilkooh3065 1

فرماندار گالیکش تأکید کرد: توصیه ما به مسئولین، حضور فعال در اقامه نماز جمعه است. کنار مردم در صفوف به هم فشرده نماز جمعه حضورداشته باشید تا مردم این حضور و توجه را ببیند و با دولت همراهی کنند.

وی اظهار داشت: از شرایط کنونی و خاص نظام باید به‌عنوان یک فرصت برای تقویت بنیه و انسجام داخلی، نهادینه کردن امنیت و... در کشور استفاده کرد.

خسروی گفت: مدیران گالیکش برای جذب سرمایه‌گذار و تسهیل امورات سرمایه‌گذاران و کسانی که می‌خواهند در این شهرستان کارآفرینی کنند امورات را تسهیل کنید.

وی خطاب به مدیران شهرستانی تصریح کرد: حتماً مرخصی و مأموریت مدیران شهرستان باید با اجازه فرماندار باشد. سعی کنید یک روز در هفته فقط روزهای یکشنبه یا چهارشنبه برای پیگیری‌های و امورات استانی در نظر گرفته شود و دیگر روزها در ادارات پاسخگوی مراجعین باشید.

وی در پایان از تمامی ادارات و مسئولین شهرستانی خواست تا در خصوص جذب اعتبارات اشتغال‌زایی تلاش کنند.

nilkooh3065 1

نماز جمعه گالیکش مستقل است و وابستگی به هیچ حزب و گروه ندارد

امام‌جمعه گالیکش نیز در این جلسه با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور گفت: در حال حاضر حدود هزار نماز جمعه در کشور اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام سید محمد دلبری با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) احیاگر نماز جمعه در کشور است افزود: امام علی علیهم‌السلام و هفته‌هایی هم برای امام مجتبی علیهم‌السلام اقامه نماز جمعه میسر شد و دیگر ائمه اطهار علیهم‌السلام اجازه اقامه نماز جمعه را نداشتند. در زمان صفویه، قاجاریه و پهلوی نیز در برخی از شهرهای مذهبی کشور اقامه نماز جمعه انجام می‌شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) احیاکننده نماز جمعه در کشور بود.

وی اظهار داشت: آشنا ساختن مردم به وظایف خطیر، برحذر داشتن مردم از اختلاف و تفرقه در جامعه، دعوت مردم به استقامت و یکپارچگی در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام، گوشزد کردن مسائل اجتماعی و سیاسی جهان اسلام و... ازجمله وظایف ائمه جمعه است.

به گفته امام‌جمعه گالیکش؛ نماز جمعه‌ای زنده و بالنده است که هم در رابطه با مسائل اعتقادی، اخلاقی و دینی واقعیت‌ها را مطرح کن و هم مستقل باشد و وابستگی به هیچ گروه و حزب سیاسی نداشته باشد.

حجت‌الاسلام دلبری تصریح کرد: نماز جمعه ما جز این نماز جمعه‌ها است و هیچ‌گونه گرایشی به حزب و گروهی نداریم و فقط سرباز ولایت هستیم.

وی خاطرنشان ساخت: امام‌جمعه باید به جامعه و مردم بصیرت دهی کند که اگر این کار را نکند به جامعه ظلم کرده است.

امام‌جمعه گالیکش افزود: به‌عنوان امام‌جمعه از روز اول دست دوستی به‌سوی مسئولین دراز کردیم و تا روز آخر هم مسیر ما این‌گونه است. ائمه جمعه فرمایشات مقام معظم رهبری را در نماز جمعه بیان می‌کنند. از هیچ عزیزی انتظار نداریم که برای شخص امام‌جمعه کاری انجام دهد و دستمان را به‌هیچ‌عنوان پیش شما دراز نکردیم اما باید زیرساخت‌های نماز جمعه از سوی مسئولین گالیکش فراهم شود.

nilkooh3065 1

وظیفه مسئولین تقویت روحیه امید و خودباوری در جامعه است

فرمانده سپاه گالیکش نیز در این جلسه گفت: 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دشمنی‌های تمام‌قد استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب را پشت سرگذشتیم. شاید دفاع مقدس را بزرگ‌ترین تجربه نظامی؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوان یادکرد.

سرهنگ پاسدار سید یحیی قاضوی افزود: امروز نوع نگرش دشمن و استکبار جهانی علیه ما تغییر کرده است. زمانی جنگ سخت را به ما تحمیل کردند؛ همه مردم و مسئولین با بضاعتشان در راستای جنگ سخت کمک و همدلی کردند تا با پیروزی از آن خارج شویم.

وی اظهار داشت: امروز تاکتیک، نگرش و مدل جنگ دشمن تغییر کرده و امروز جنگ روانی، اقتصادی و ... را پیش می‌برند و به دنبال تهی کردند مردم از درون و انسداد درونی در جامعه هستند. تا مردم را روبروی نظام قرار دهند.

به گفته فرمانده سپاه گالیکش مشکلات اقتصادی که امروز مردم با آن مواجه هستند و دست‌وپنجه نرم می‌کنند دقیقاً تاکتیک و ترفند جنگی دشمن است که برای ملت و نظام ما تعریف کرده است.

قاضوی تصریح کرد: باید مواظب باشیم تهدیدهایی که ترامپ رییس‌جمهور آمریکا انجام می‌دهد تهی و پوچ است؛ چراکه قبلاً آن را در سیاست‌های رییس‌جمهورهای گذشته آمریکا تجربه کردیم؛ امروز اگر امسال قاسم سلیمانی‌ها در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و استکباری جهانی به نمایندگی از نظام و دولت حرف می‌زنند این حرف نظام است و این مطالب برگرفته از بتن نظام است.

nilkooh3065 1

وی اظهار داشت: امروز تهدید نظامی برای کشور ما دیگر متصور نیست و دشمن نیز خود این را می‌داند با توجه به اقتدار نظامی که داریم.

فرمانده سپاه گالیکش با اشاره به اینکه تجمع قانونی در مسیر قانونی مانعی ندارد و ما نیز در کنار مردم هستیم؛ گفت: اجازه تجمع غیرقانونی و غیرمجاز که بخواهد با سو استفاده منافقین و ایادی استکبار برای برهم زدن نظم جامعه همراه شود را نمی‌دهیم و در این راه باکسی شوخی نداریم و گذشت نخواهیم کرد.

قاضوی تأکید کرد: وظیفه ما به‌عنوان مسئولین و ارکان شهرستان آن است روحیه امید و خودباوری را در شهروندان تقویت کنیم. نباید اجازه دهیم ته دل مردم نسبت به‌نظام و انقلاب خالی شود که خواست دشمن و استکبار جهانی است.

وی افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسانی در این خصوص توجه بیشتری باید داشته باشند؛ گاها اگر مردم به شما مراجعه می‌کنند نباشد که آن‌ها را از نظام و انقلاب برانید.

ادارات حفار گالیکش 24 ساعت پس از آسفالت آن را تخریب می‌کنند

شهر گالیکش نیز در این جلسه گفت: گالیکش در بحث حفاری و کندوکاری معابر شرایط خوبی ندارد. شهرداری اقدام به انجام روکش آسفالت و ترمیم کندوکاری‌ها می‌کند‌ اما دوباره توسط ادارات حفار حفاری صورت می‌گیرد.

رمضانعلی خسروی افزود: اقدام به آسفالت می‌کنیم برخی از ادارات حفار 24 ساعت پس‌ازآن اقدام به حفاری می‌کنند که این موضوع برای نظام و مدیران خوب نیست.

وی تصریح کرد: این در حالی است که قبل از انجام ترمیم آسفالت یا روکش آسفالت با ادارات طی نامه‌نگاری اعلام می‌شود که اگر نیاز به حفاری دارند انجام دهند.

خسروی گفت: این کند کاری‌ها باعث تصادفات و صدمات زیادی برای شهروندان شده است.

nilkooh3065 1

nilkooh3065 1

nilkooh3065 1

nilkooh3065 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.