1397-05-08 13:55
689
0
55691
مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش خبر داد:

درخشش آموزش‌وپرورش گالیکش در پرسش مهر رییس‌جمهور / کسب 2 عنوان برتر

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش گفت: 2 نفر از فرهنگيان و دانش‌آموزان شهرستان گاليكش در هفدهمين و هجدهمين پرسش مهر رياست محترم جمهور به‌عنوان نفرات برتر انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش گلستان ما، مهدی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: دو نفر از فرهنگيان و دانش‌آموزان شهرستان گاليكش در مرحله كشوری هفدهمين و هجدهمين دوره فراخوان بزرگ پرسش مهر رياست محترم جمهور برگزيده شدند.

وی افزود: هجدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری با موضوع «چگونه باید در محیط مدرسه تحمل و احترام به افکار و عقاید دیگران را تمرین کنیم» در اول مهرماه سال 96 توسط رئیس‌جمهور مطرح شد.

خسروی گفت: در این مسابقه از استان گلستان 5 نفر در رشته‌های مختلف برگزيده شدند كه «قاسم بای» دبير ادبيات آموزش‌وپرورش گالیکش در رشته شعر و دانش‌آموز «ياسين پارسيانی» در رشته داستان‌نویسی رتبه اول كشوری را كسب کردند.

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش تصریح نمود: سؤال پرسش مهر باهدف پرورش روحیه مشارکت‌جویی و پرسشگری مطرح می‌شود و مخاطبان آن دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیاء دانش‌آموزان است.

به گفته وی، در فراخوان پرسش مهر، دانش آموزان و فرهنگیان در دوازده قالب مقاله پژوهشی، شعر، داستان‌نویسی، وبلاگ، گرافیک (تصویرسازی، پوستر، عکاسی)، طراحی، فیلم کوتاه، نمایشنامه‌نویسی، سخنوری، سرود همگانی به ارائه آثار و اندیشه‌های خود پرداختند.

123photo 2018 07 29 09 06 11

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.