1397-05-14 08:52
662
0
55818
فرماندار گالیکش:

دهیاران برابر خواسته‌ها و مطالبات مردم گشاده‌رویی داشته باشید

فرماندار گالیکش گفت: دهیاران و شوراها با وحدت رویه و تعامل باهم در جهت انجام امورات مردم و روستاها گام بردارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسن خسروی صبح امروز در جلسه ماهیانه دهیاران بخش مرکزی گالیکش گفت: در برقراری ارتباط با مدیران و مسئولین از ادبیات مناسب و تعامل محترمانه استفاده نمایید و در برابر خواسته‌ها و مطالبات مردم گشاده‌رویی داشته باشید.

1533374635 1

وی افزود: دهیاران در ارائه گزارش‌ها به انتظامی، دادستانی و ... وظیفه مند باشید، چراکه از وظایف قانونی دهیاران به شمار می‌رود و در صورت بروز هرگونه تخلفی در این زمینه، دهیار باید پاسخگو باشد.

خسروی اظهار کرد: در امر مشارکت جدی باشید چراکه از ارکان حفظ نظام، امر مشارکت است.

فرماندار گالیکش اضافه کرد: دهیاران و شوراها با وحدت رویه و تعامل باهم در جهت انجام امورات مردم و روستاها گام بردارند. قطعاً ایجاد اختلاف و تفرقه بین دهیاران و شوراها، اعتماد مردم را سلب خواهد کرد.

وی یادآور شد: کم‌آبی و قطعی برق از مشکلات بارزی است که در شهرستان وجود دارد و تنها راه علاج آن‌هم مدیریت کردن توسط مسئولین محلی و مردم خواهد بود و باید با گسترش فرهنگ صرفه‌جویی در بین مردم از این معضل رهایی یابیم.

خسروی ضمن گلایه از دهیاران به دلیل عدم حضور در اطفای حریق جنگل‌ها و مراتع تصریح کرد: دهیاران به‌عنوان مدیران اجرایی روستاها، نقش بسزایی در اداره امورات روستا دارند و در این خصوص کارها را با جدیت پیگیری نمایند.

وی با اشاره به زیباسازی و نظافت روستا، افزود: درختکاری و ایجاد فضای سبز در روستاها موردتوجه قرار گیرد.

فرماندار گالیکش تأکید داشت: دهیاران درزمینهٔ اطلاع‌رسانی اخبار و وقایع حوزه روستاهای خود به بخشداری و فرمانداری کوشا باشند و ارتباط خود را با روابط عمومی بخشداری و فرمانداری بیشتر کنند.

وی بابیان اینکه مهم‌ترین موضوع در روستاها بحث اشتغال است عنوان کرد: دهیاران موظف‌اند به‌طور جد نسبت به توانمندسازی افراد از طریق معرفی افراد واجد شرایط به نهادهای مربوطه جهت دریافت تسهیلات کم‌بهره که در حال حاضر دولت ارائه می‌کند، اقدام نمایید.

خسروی در پایان گفت: دهیاران در بخش گردشگری نسبت به معرفی و شناسایی موقعیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری روستای خود از طریق نصب تابلو، بنر و اطلاع‌رسانی صداوسیما اقدام نمایند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.