1393-08-23 19:58
2356
0
5764

مرکز نیکوکاری مسجد صاحب‌الزمان (عج) گالیکش را بیشتر بشناسیم

مرکز نیکوکاری مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر گالیکش را بیشتر بشناسیم.

بایستی روح انفاق و نیکوکاری در جامعه گسترش یابد.( مقام معظم رهبری )

به گزارش گلستان ما ، مسئول مرکز نیکوکاری مسجد صاحب‌الزمان شهر گالیکش در گفت و گو با خبرنگار نیلکوه گفت: به لطف خدا و عنایت اهل‌بیت (ع) مرکز نیکوکاری مسجد صاحب‌الزمان (عج ) با شناسایی نیازمندان واقعی و خیرین گرامی در جهت بهبود وضعیت نیازمندان و یتیمان شهرمان آماده خدمتگزاری به مردم فهیم گالیکش بوده و در همین راستا در موارد زیر دعوت به همکاری می‌نماید:

- کمک های نقدی ـ غیر نقدی (غیر نقد شامل مواد غذایی، پوشاک و لوازم‌خانگی و تخفیف نیکوکاری...)

- اکرام ایتام، واگذاری نذورات، فطریه، زکات.

- کمک در شناسایی نیازمندان واقعی محله و شناسایی خیرین ( خیرین محله، شهر، استان،خارج شهر و استان)

- ارائه طرح و کمک در زمینه‌ی اشتغال و کارآفرینی.

- کمک در امور بهبود درمان، سلامت، تحصیل، ازدواج، امور فرهنگی عقیدتی و سایر امور اجتماعی...

- کمک در امور تبلیغاتی و شناساندن مرکز نیکوکاری.

- همکاری با مرکز نیکوکاری با توجه به توانایی، استعداد، حرفه، شغل خود و همچنین کمک در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مرکز نیکوکاری.

عیسی خسروی افزود: به طور مثال فرهنگیان می‌توانند جهت تشکیل کلاس های تقویتی، پزشکان جهت ویزیت رایگان، مغازه‌داران مثل پوشاک، سوپرمارکت، لوازم‌خانگی‌ها می‌توانند جهت ارائه اجناس با تخفیف بیشتر، اساتید دانشگاه برای برگزاری کلاس های آموزشی مثل اعتیاد، روانشناسی، خانواده، ازدواج و اجتماعی به این مجموعه یاری نمایند.

وی ادامه داد: عضوگیری جهت ساختار شبکه نیکوکاری مانند تشکیل مجامع صنفی (سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، مهندسین، پزشکان، فرهنگیان) و واحد های نیکوکاری و شبکه‌های اجتماعی ( مثل تشکیل ستاد بانوان) در محلات نیز از جمله محل‌های فعالیت در این مرکز است.

وی خاطرنشان ساخت: تمامی کمک های شما بزرگواران به‌دست نیازمندان محله خود و یا حتی همسایگانتان می‌رسد و همچنین در صورت داشتن نیت خاصی کمک‌هایتان را در راستای همان نیت و با نظر شما صرف خواهد شد.

وی با اشاره به این مطلب که این مرکز از 17 مردادماه سال جاری شروع به‌کار کرده است گفت: این مرکز تاکنون 70 میلیون ریال درآمد نقدی و 55 میلیون ریال درآمد غیر نقدی داشته است.

مسئول مرکز نیکوکاری شهر گالیکش گفت: اهدای 50 سبد کالا به نیازمندان در ماه رمضان و برگزاری 3 شب افطاری در این ماه رمضان به استعداد 400 نیازمندان از دیگر برنامه‌های این مرکز بوده است.

به گفته خسروی زکات فطریه نیز توسط این مرکز به مبلغ 13 میلیون ریال جمع‌آوری شده و بین 50 نیازمندان شهرمان توزیع گردیده است.

وی اظهار داشت: این مرکز تاکنون به 25 دانش‌آموز نیازمند جهت تأمین هزینه ثبت‌نام، روپوش مدرسه، و خرید لوازم‌التحریر کنک کرده است.

به گفته مسئول مرکز نیکوکاری شهر گالیکش ذبح 7 گوسفند و توزیع آن بین 50 نیازمند در شب عید قربان و توزیع 80 کیلو مرغ برای 20 خانوار نیازمندان برای هر خانوار 4 کیلو از دیگر فعالیت‌های این مرکز بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین این مرکز کمک های موردی برای 75 نفر از نیازمندان جهت درمان، ایتام، معیشتی، دانشجویان، و... انجام داده است.

خسروی درخواست کرد: مرکز نیکوکاری مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر گالیکش از تمامی عزیزانی که به هر نحوی و در هر زمینه‌ای که می‌توانند به نیازمندان یاری رسانند درخواست همکاری می‌نماید. منتظر شما هستیم.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت همکاری به آدرس دفتر این مرکز واقع در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر گالیکش مراجعه نموده یا با شماره تلفن 35831099 تماس حاصل نمایند.

خدا آن حس زیباست که در تاریکی، هراس، غم و غربت همچون نسیمی آرام می‌گوید: کنارت هستم ای تنهای تنها ....

mnshgmsa 2

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.