1397-08-07 09:57
603
0
58273
سرپرست فرمانداری گالیکش:

اجتماع ۴۰ کشور جهان در اربعین فرصتی برای شناخت کامل امام حسین (ع) است

سرپرست فرمانداری گالیکش گفت: اجتماع شیعیان و آزادگان بیش از ۴۰ کشور جهان در این روز در نوع خود بی‌نظیر بوده و فرصتی مناسب برای شناخت کامل حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان گالیکش با محوریت مناسبت‌های دهه آخر ماه صفر و راهپیمایی 13 آبان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری گالیکش در این جلسه گفت: امید است همچون گذشته مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان را به شکل مطلوب و با حضور پرشور و گسترده برگزار شود.

حسین مایلی ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی اظهار کرد: اجتماع شیعیان و آزادگان بیش از ۴۰ کشور جهان در این روز در نوع خود بی‌نظیر بوده و فرصتی مناسب برای شناخت کامل حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی با اشاره به عبور کاروان‌های زائرین پیاده حرم امام رضا علیهم‌السلام از گالیکش، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در گالیکش چندین موکب و ایستگاه صلواتی در مسیر حرکت این عزیزان دایر شده و مجموعه شهرستانی از آمادگی کامل جهت خدمت‌رسانی به زائران برخوردار می‌باشند.

سرپرست فرمانداری گالیکش ضمن تأکید بر حضور فعال کارکنان و مسئولین در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان افزود: بخشداران، شوراهای اسلامی، دهیاران و آموزش‌وپرورش تمهیدات لازم به‌منظور شرکت گسترده و پرشور شهروندان، روستاییان و دانش آموزان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان را به‌کارگیرند و هماهنگی‌های لازم را جهت حضور فعال مردم تا پایان مراسم به عمل‌آورند.

گفتنی است راهپیمایی 13 آبان97 شهرستان گالیکش در مرکز این شهرستان رأس ساعت 9 صبح از خیابان گلزار شهدا تا پارک لاله‌های انقلاب این شهر و همچنین در دو بخش مرکزی و لوه این شهرستان به ترتیب در روستای ینقاق و شهر صادق‌آباد به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.