1393-08-25 19:04
3302
0
5862

دیدار مدیر کل جمعیت هلال‌احمر گلستان با قهرمان کاراته جهان در گالیکش + تصویر

مدیر کل هلال‌احمر استان گلستان و رییس جمعیت هلال‌احمر شهرستان گالیکش با ایمان سنچولی دیدار کردند.

به گزارش گلستان ما ،مجتبی اکبری مدیر کل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان و حسین بیکی رییس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش از ایمان سنچولی قهرمان مسابقات جهانی کاراته و عضو افتخاری جمعیت هلال‌احمر این ستان دیدار کردند.

مدیر کل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان در این دیدار که در منزل ایمان سنچولی انجام گرفت گفت: افتخار من و همه همكاران، امدادگران، داوطلبان و جوانان عضو جمعيت استان خدمت رسانی بي‌منت به همنوعان است و هيچ انگيزه‌اي بالاتر از اين نمي‌تواند براي ما قابل تصور باشد.

اکبری افزود: داوطلبان بازوان توانمند جمعيت در فرآيند خدمت رسانی محسوب مي‌شوند و استفاده بهينه از تمام ظرفيت‌هاي موجود در اين عرصه در دستور كار جمعيت استان قرار دارد.

وی عضویت ایمان سنچولی قهرمان کاراته جهان در این جمعیت را مايه مباهات و سبب دلگرمي همه اعضاي جمعيت استان توصيف كرد و آمادگي هلال‌احمر استان را براي پذيرش عضو داوطلب از ميان تمامي اقشار اعلام كرد.

وی خطاب به ایمان سنچولی گفت: همان‌گونه که تاکنون باعث افتخار جمعیت هلال‌احمر استان بوده‌اید انشا الله منش و روشی نیز مانند هلال‌احمری‌ها داشته باشید.

وی تصریح کرد: ما که در مسیر قهرمانی نتوانستیم کاری برای ایمان انجام دهیم امید است تا در ادامه بتوانیم این قهرمان را کمک کنیم.

ایمان سنچولی که به مدت دو سال عضو افتخاری جوانان هلال‌احمر استان است به نیلکوه گفت: در هلال‌احمر همین که همه اعضا باهم همدل شده و مانند یک تیم و حتی یک تیم ورزشی کنار هم کار می‌کنند، مهم‌ترین انگیزه برای من بود تا با این سازمان و اعضای آن همکاری داشته باشم.

وی افزود: به علت ضرورت حضور در اردوهای ورزشی ممکن است ماه‌ها با هلال‌احمر ارتباط نداشته باشم، اما بااین‌حال اگر فرصت باشد و در جایی که مفید باشم، حاضر به فعالیت هستم.

سنچولی تصریح کرد: دیدن محرومیت‌ها و کاستی‌ها در برخی از نقاط دورافتاده بسیار رنج‌آور است و امیدوارم بتوانم به‌عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ هلال‌احمر خدمات ارزنده‌ای در راستای کمک به هم نوعان خود انجام دهم.

وی آمادگی خود را برای ارائه کمک در زمان حادثه و شرایط عادی با اهدای خون، کمک های نقدی و غیر نقدی، خدمات عام‌المنفعه و بشردوستانه اعلام کرد.

لازم به ذکر است سجاد بارانی دیگر کاراته کا گالیکشی تیم ملی نیز عضو افتخاری جمعیت هلال احمر استان است.

dmkjhaog 1

dmkjhaog 1

dmkjhaog 1

dmkjhaog 1

dmkjhaog 1

dmkjhaog 1

dmkjhaog 1

dmkjhaog 1

dmkjhaog 1

dmkjhaog 1

dmkjhaog 1

dmkjhaog 1

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.