1397-08-29 08:24
826
0
58887
فرمانده سپاه گالیکش:

بالغ بر 100 برنامه به مناسبت هفته بسیج در گالیکش برگزار می‌شود

فرمانده سپاه گالیکش گفت: بیش از 100 برنامه در سطح سپاه شهرستان گالیکش برای هفته بسیج برنامه‌ریزی‌شده تا در قالب رده‌ها، پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌های مقاومت اجرا شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، صبح امروز سرهنگ پاسدار سید یحیی قاضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان گالیکش به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج با هفته وحدت مصادف شده است؛ ان‌شاءالله وحدت و انسجامی که در منطقه، کشور و به‌خصوص شهرستان گالیکش وجود دارد و زبان زد است تداوم داشته باشد؛ ان‌شاءالله وحدت جهانی را در بین مسلمانان جهان شاهد و ناظر باشیم؛ تا باعث نابودی استکبار شود.

وی افزود: از امروز هفته بسیج؛ اندیشه مبارک و ناب و شجره طیبه‌ای که حضرت امام (ره) در اوایل پیروزی انقلاب آن را پایه‌گذاری کرد آغاز می‌شود؛ یکی از برکات که ریشه و نهال آن در این نظام و انقلاب توسط دستان باکفایت حضرت امام (ره) کاشته شده همین حرکت بسیج است که در همه ابعاد و زمینه‌ها همراه و مکمل نظام بوده و باعث تقویت، رشد و شکوفایی آن شده است.

قاضوی اضافه کرد: حضور بسیج درصحنه‌های مختلف باعث نابودی دشمنان و ایجاد امیدواری در دوستان شده است؛ این راه با تدابیر مقام معظم رهبری ادامه‌دار است.

فرمانده سپاه گالیکش اظهار داشت: بیشتر برنامه‌های سپاه گالیکش در طول سال با نگاه خدمات‌رسانی اجرا می‌شود تا بتواند در نقاط مختلف شهرستان به مردم آسیب‌پذیر خدمات ویژه ارائه دهد؛ در این راستا اردوهای جهادی و رزمایش جهادی در هفته دفاع مقدس اجرا شد، خدمات پزشکی و درمانی، خدمات علمی و آموزشی، خدمت فرهنگی، یادواره‌های شهدا، اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی و راهپیمایی‌ها، دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، دیدار با علمای اهل تشیع و تسنن، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی گوشه‌ای از خدمات بسیج شهرستان در طی سال است.

وی ادامه داد؛ امسال ساخت خانه عالم و غسالخانه، ساخت و ترمیم منازل و اماکن خصوصی افراد بی‌بضاعت در دستور کار سپاه گالیکش قرار داشت تا باعث لبخند رضایت این عزیزان شود؛ این کارها را جز وظایف ذاتی خود در سپاه میدانیم.
قاضوی گفت: بیش از 100 برنامه در سطح سپاه گالیکش برای هفته بسیج امسال در رده‌ها، پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌های مقاومت برنامه‌ریزی‌شده است که از این تعداد حدود 38 برنامه شاخص و اصلی آن در روزشمار شهرستانی درج‌شده است؛ دیگر برنامه‌ها با در نظر گرفتن موضوعات مختلف در روزشمار حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت انجام می‌شود.

فرمانده سپاه گالیکش اجرای رژه خودرویی، کاروان وحدت، نشست‌های بصیرتی، جشن‌های هفته وحدت، دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، دیدار از ائمه جمعه شیعه و سنی، ویزیت رایگان، پیاده‌روی و مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقات قرآنی و محافل انس با قرآن، همایش یاد یاران و تجلیل از بانوان ایثارگر، غبارروبی گلزار مطهر شهدا سطح شهرستان، اردوهای جهادی، همایش مشترک ائمه جمعه و جماعت اهل سنت و شیعه، کوه‌پیمایی‌های عمومی، شرکت سازمان‌یافته بسیجیان در نماز جمعه، یادواره شهدا، صبحگاه مشترک، خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی در قالب اردوهای جهانی و همایش شکوه پایداری و تجمع 2 هزارنفری بسیجیان شهرستان در روز 5 آذر در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر گالیکش را ازجمله برنامه‌های شاخص سپاه گالیکش برای هفته بسیج امسال عنوان کرد.

وی افزود: همچنین کلنگ زنی ساخت مدرسه الحاقی در روستای محمودآباد بااعتبار 500 میلیون ریال، اجرای محرومیت‌زدایی در قالب بسیج سازندگی، اعزام مهندسین کشاورزی برای ترویج و تقویت مباحث علمی و تخصصی کشاورزان در سطح شهرستان ازجمله برنامه‌های این هفته است.

قاضوی بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون بالغ‌بر 20 کلاس آموزشی خیاطی، تعمیر لوازم‌خانگی، پرورش قارچ و ... در روستاها و سطح شهر گالیکش با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد، بسیج ادارات و اصناف برگزارشده و برخی دیگر ازاین‌دست کلاس‌ها نیز در هفته بسیج برگزار می‌شود.

به گفته وی 5 حوزه مقاومت در گالیکش فعال است و سپاه گالیکش در تمامی محلات و روستاهای این شهرستان پایگاه مقاومت بسیج فعال دارد.

فرمانده سپاه گالیکش در پایان با تقدیر از تلاش و خبررسانی خبرنگاران این شهرستان در طول سال تصریح کرد: مطمئناً در بحث اصلاح رسانی و خبری خبرنگاران گالیکش مکمل کار و تقویت‌کننده بسیج شهرستان بوده و هست.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.