1397-09-17 14:02
780
0
59368
فرماندار گالیکش:

توسعه گالیکش به کمک دانشجویان دور از دسترس نیست

فرماندار گالیکش به مناسبت 16 آذر در جمع دانشجویان گفت: با توجه به ظرفیت‌های متنوع و بالقوه‌ای که در سطح شهرستان موجود است، دستیابی به توسعه این شهرستان در ابعاد مختلف، به کمک دانشجویان دور از دسترس نیست.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسین مایلی در آیین گرامیداشت روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان گفت: روز دانشجو یک روزبه یادماندنی است که در خاطرات تاریخی ما ثبت و ضبط‌شده و در کشور ما نماد استکبارستیزی و حق‌طلبی است.

وی با اشاره به فرموده بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران گفت: اگر دانشگاه اصلاح شود، جامعه هم اصلاح خواهد شد چراکه مبدأ همه تحولات جامعه، درگرو فعالیت دانشگاه و دانشجویان است.

مایلی افزود: با توجه به رویکردی که دولت تدبیر و امید و رئیس‌جمهور محترم در پیش‌گرفته است، فضای کرسی‌های آزاداندیشی و همه‌پرسی، جای سیاست‌های تک‌صدایی و تک‌بعدی را در دانشگاه‌ها پرکرده است.

فرماندار گالیکش با اشاره به حضور مستقیم مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور محترم در جمع دانشجویان و گفتگوی بی‌واسطه با آنان، خاطرنشان کرد: این حضور، نشانگر بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مایلی در پایان، دانشجویان و فرهیختگان دانشگاهی شهرستان را برای مشارکت در تمام عرصه‌های عمرانی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... یاری‌رساندن به مسئولین شهرستان فراخواند و تصریح کرد: به‌زودی در فرمانداری شهرستان، اتاق فکری متشکل از دانشجویان، نخبگان، کارآفرینان و سایر صاحب‌نظران تشکیل و به فعالیت خواهد پرداخت.

شایان‌ذکر است در پایان این مراسم، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان و مسئولین شهرستان برگزار شد و برخی از دانشجویان مطالبات و سؤالات خود را با فرماندار شهرستان، شهردار و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گالیکش مطرح کردند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم، فرماندار گالیکش به همراه معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و شهردار گالیکش، از مجموعه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر بازدید کردند.

nilkooh3231 1

nilkooh3231 1

nilkooh3231 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.