1393-08-28 04:59
1783
0
5953

تشریح برنامه‌های هفته کتاب‌خوانی در گالیکش

رئیس کتابخانه عمومی گالیکش برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه ،مرتضی رنگریز در گفت و گو با خبرنگار نیلکوه ضمن‌ گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی اظهار داشت: در اهمیت کتاب همین بس که معجزه پیامبر اسلام (ص) نیز کتاب بوده است.

وی ادامه داد: در قرآن آورده شده که خداوند به قلم و آنچه می‌نویسد قسم یاد می‌کند، لذا این اهمیت کتاب در دین مبین اسلام را برای ما بیان می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده است وظیفه ما را در بحث ترویج فرهنگ و مسائل فرهنگی و به‌ویژه نشر فرهنگ مفید مطالعه در جامعه سنگین‌تر می‌کند و همه باید در این راستا به منویات رهبری جامعه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به این مطلب که کتابخانه شهر گالیکش در سال 76 افتتاح شده است گفت: کتابخانه عمومی گالیکش 2 نیرو دارد و تنها پس از این مدت در روستای قلی تپه از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش یک کتابخانه عمومی توسط یکی از خیرین دایر شده است.

به گفته رییس کتابخانه عمومی شهدای 12 دی شهر گالیکش این کتابخانه در حال حاضر9340 عنوان کتاب، 11582 جلد کتاب و 1063 نفر عضو دارد.

رنگریز به تشریح برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در گالیکش پرداخت و افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کتاب عضوگیری رایگان از علاقه‌‌مندان و برگزاری نمایشگاه کتاب به مدت 10 روز در محل این کتابخانه خواهد بود.

وی همچنین برگزاری عصری با شعر، گل‌ریزان کتاب، اهدا کتاب کودک، برگزاری مسابقه نقاشی، نواختن زنگ هفته کتاب، تهیه بروشور معرفی کتاب، برگزاری کلاس قصه‌گویی، اهدا کتب کمک‌درسی به کتابخانه روستایی، مساجد و دهیاری‌ها و غبارروبی از گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در گالیکش عنوان کرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.