1397-10-06 13:58
552
0
59893
امام‌جمعه گالیکش:

انقلاب برای همه ملت ایران است / همه در جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنند

امام‌جمعه گالیکش گفت: انقلاب برای همه مردم ایران اسلامی است و باید آحاد جامعه در جشن‌های باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت داشته باشند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حجت‌الاسلام سید محمد دلبری در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان گالیکش در سالن جلسه فرمانداری این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران معجزه بزرگی بود که با حضور مردم و رهبری‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی افزود: ملت ما در این راه سختی‌ها و صدمات بسیاری را متحمل شدند تا این نظام مقدس را به دست آوردند و حفظ کنند؛ نظامی که ماهیت آن اسلامی و در رأس آن ولایت‌فقیه و مرجع عالی‌قدر قرار دارد.

به گفته امام‌جمعه گالیکش؛ این انقلاب را به‌آسانی به دست نیاورده‌ایم که به‌آسانی از دست بدهیم؛ ازنظر شرعی و عقلی عدد 40 در جایگاه خاصی قرار دارد و انقلاب در چهلمین سال پیروزی خود مرحله جدیدی از تکاملش را شروع خواهد کرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌های جهان فرق بسیاری دارد؛ حضور و وحدت مردم در تمامی صحنه‌ها باعث ماندگاری انقلاب اسلامی ایران شده است.

حجت‌الاسلام دلبری اظهار داشت: انقلاب برای همه مردم ایران اسلامی است و باید آحاد جامعه در جشن‌های باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت داشته باشند.

وی حضور مسئولین در این ایام در مدارس و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: باید پلی بین نسل اول که در تمامی عرصه‌های انقلاب حضورداشته‌اند و نسل چهارم انقلاب که آن ایام را ندیده و درک نکرده‌اند ایجاد کرد.

امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: بهترین کاری که در این برهه از زمان می‌توان در حق شهروندان انجام داد برطرف کردن مشکلات آن‌ها است. در مباحث و برنامه‌های دهه فجر خدمات‌رسانی به شهروندان برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به فتنه سال 88 گفت: در سال 88 فتنه گران به مدت 8 ماه کشور را معطل کردن و طی این مدت مردم و رهبری صبر کردند و زیر بار خواسته‌های غیرقانونی فتنه گران نرفتند تا که یوم‌الله 9 دی‌ماه رقم خود و بساط فتنه گران را برچید.

nilkooh3252 1

فرماندار گالیکش نیز در این جلسه با اشاره به تنوع برنامه‌ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مدیران به همراه کارکنان دستگاه‌ها در این ایام در کنار مردم حضورداشته و آن‌ها را نسبت به‌نظام و انقلاب خوش‌بین و امیدوار کنند.

حسن مایلی افزود: همه موظف‌اند ضمن بیان واقعیت‌ها و دوری از بزرگ‌نمایی، به مطالبات مردم شریف رسیدگی و درخواست‌های آنان را اجابت کنند.

وی بیان کرد: دستگاه‌ها ضمن مقایسه‌ فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در قبل و بعد از انقلاب، دستاوردهای انقلاب را به‌درستی تبیین نمایند.

فرماندار شهرستان گالیکش تأکید کرد: پروژه‌هایی که برای مردم نقش بنیادی و کلیدی داشته‌اند حتماً برجسته و معارفه شوند.

وی ضمن اشاره به وضعیت قابل‌قبول سرانه آموزشی در سطح کشور، عنوان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خوشبختانه هیچ دانش‌آموزی نیست که از امکانات آموزشی بی‌بهره باشد.

مایلی در پایان ضمن تأکید بر مشارکت همه دستگاه‌ها در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: با وحدت و همدلی از تمام ظرفیت‌های شهرستان جهت حضور مردم در مراسمات و برنامه‌های دهه مبارک فجر و مناسبت‌های پیشرو استفاده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش نیز در این جلسه گفت: باوجوداینکه دشمنان با هجمه‌های بسیار با برنامه تابستان داغ به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند امام ملت ما پشت سر ولایت پاسخ کوبنده‌ای به آن‌ها دادند و حال آماده برگزاری جشن‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم.

سرهنگ پاسدار سید یحیی قاضوی افزود: هر چه به دهه فجر نزدیک‌تر می‌شویم این هجمه‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی ادارات در دهه فجر چراغ خاموش از کنار برگزاری مراسمات دهه فجر عبور می‌کنند؛ پیشنهاد ما این است اداراتی که برنامه‌ای در خصوص این ایام ندارند توسط ستاد گرامیداشت دهه فجر برایشان برنامه تعریف شود تا در برنامه‌های این ایام سهیم و دخیل شوند.

قاضوی اظهار داشت: جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متقارن شده است با دهه فاطمیه که باید شان این دهه نیز حفظ شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش گفت: با حضور همه مردم برنامه‌های دهه فجر امسال باید باعث امیدواری مردم شود چراکه دشمنان به دنبال ناامید کردم آحاد جامعه هستند.

رییس اداره صمت گالیکش نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه دهه فجر امسال با ایام فاطمه تقارن پیداکرده است جشن باشکوه اصناف گالیکش در روز 4 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

حسن رزاقی افزود: در این جشن از واحدهای صنفی که بیش از 5 اشتغال‌زایی داشته‌اند و واحدهای صنعتی برتر شهرستان تجلیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه کیک متراژ سال انقلاب اسلامی در گالیکش ساخته و توزیع نمی‌شود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.