1397-10-29 11:34
807
0
60479
با توجه به بارش برف؛

تردد با زنجیر چرخ در راه‌های کوهستانی گالیکش ممکن است + تصاویر

بارش نسبتاً سنگین برف در دو روز گذشته سبب مسدود شدن راه برخی روستاهای کوهستانی شهرستان گالیکش شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، بارش برف که از روز پنجشنبه هفته گذشته در مناطق کوهستانی شهرستان گالیکش آغازشده باعث مسدود شدن راه‌های کوهستانی شده بود.

عملیات برف‌روبی و شن‌پاشی محور دهستان نیلکوه، روستای قوشه‌چشمه و کندسکوه و بازگشایی راه این روستاها توسط نیروهای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال انجام است.

رئیس اداره راه‌های و حمل‌ونقل جاده‌ای دو شهرستان مینودشت و گالیکش در خصوص آخرین وضعیت راه‌های کوهستانی این دو شهرستان گفت: به دلیل بارش سنگین برف در برخی مناطق کوهستانی گالیکش و مینودشت و باوجود تلاش نیروهای راهداری اما هنوز راه برخی روستاها بسته است.

رمضان علی میرزایی افزود: هم‌اکنون راه روستای فارسیان که در برخی مناطق آن 2.5 متر برف انباشته‌شده و نیز راه روستای کالپوش بسته است.

وی افزود: راه دسترسی دوزین به براین، جاده روستای قلعه قافه و قلعه قافه به دوزین، محور ساسنگ، جاده قلی تپه و کندسکوه که بارش برف کمتری داشته‌اند و توسط نیروهای راهداری برف‌روبی شدند، باز است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر نیروهای راهداری برای بازگشایی راه دو روستای فارسیان و کالپوش در منطقه حضور دارند، اضافه کرد: در سایر محورهای کوهستانی این دو شهرستان نیز که تردد بالایی دارند، همراه داشتن زنجیر چرخ به دلیل یخ‌زدگی ضروری است.

میرزایی گفت: دو شهرستان مینودشت و گالیکش درمجموع 410 کیلومتر راه روستایی و 105 کیلومتر راه اصلی دارند که 70 درصد راه‌های روستایی این دو شهرستان کوهستانی است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون تمامی راه‌های اصلی و بیشتر راه‌های روستایی و کوهستانی این دو شهرستان باز است و تردد در آن انجام می‌شود.

nilkooh3287 1

nilkooh3287 1

nilkooh3287 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.