1393-09-01 08:38
2102
0
6095
امام‌جمعه اهل سنت ترکمن شهرستان گالیکش:

آخوند آرمون: بسیج همیشه منشأ برکات بوده است

امام‌جمعه اهل سنت ترکمن شهرستان گالیکش در روستای ینقاق گفت: نیروی الهی بسیج، همیشه منشأ برکات برای جمهوری اسلامی ایران بوده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه ، آخوند عبدالمجید آرمون در خطبه‌های اهل سنت ترکمن شهرستان گالیکش با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج، نوای غیرت، شرف و اقتدار جمهوری اسلامی است که امروز در تمامی نقاط دنیا ریشه دارد.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران، بسیج یکی از مؤثرترین عوامل انسانی، با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بی‌شمار است افزود: بسیج و بسیجیان در عرصه‌های مختلف همواره در سه دهه گذشته منشأ فعالیت‌ها و خدمات گوناگونی بوده‌اند.

وی با اشاره به این مطلب که تنها هدایت الی هدایت محسوب می‌شود گفت: خداوند در آیه 120 سوره بقره می‌فرماید: یهود و نصاری هرگز از تو ای محمد (ص) راضی نخواهد بود تا زمانی که آیین تحریف‌شده آنها را بپذیری.

وی ادامه داد: اگر بر فرض محال دین یهود و نصاری را بپذیری از جانب خدا ولی و یاوری نخواهی داشت.

خطیب جمعه اهل سنت ترکمن شهرستان گالیکش خاطرنشان ساخت: امروز در دین ما محمد (ص) نیست و وظیفه امت است که از شریعت محمد (ص) دفاع کند.

آخوند آرمون با اشاره به این مطلب که آیا جامعه اسلامی منتظر این است که اروپا و غرب اسلام را تبلیغ کنند گفت: قطع به یقین هرگز چنین نخواهد بود. بلکه اروپا و غرب و در رأس آن آمریکای جنایتکار برآنند تا اسلام را از ریشه نابود کنند.

وی خطاب به جوانان گفت: جوانان ما باید بیدار باشند اگر واقعاً از امت محمد (ص) هستند و اسلام و قرآن دفاع کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.