1398-01-29 15:02
799
0
62665
مسئولین گالیکش در دیدار با خانواده شهید و فرمانده ارتش:

نیروهای مسلح خدمات خوبی به سیل‌زدگان گلستان ارائه کردند /رشد و بالندگی ایران اسلامی هدف مشترک نیروهای مسلح

امام‌جمعه گالیکش گفت: خدماتی که نیروهای مسلح در سیل گلستان انجام دادند بعدها مشخص خواهد شد چه خدمات خوبی ارائه‌شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حجت‌الاسلام سید محمد دلبری در این دیدارها ضمن تبریک روز ارتش به خانواده بزرگ ارتش و نیروهای مسلح گفت: یکی از نکاتی که راجع به ارتش و افتخارات آن می‌توان اشاره کرد این است که امام راحل در اول پیروزی انقلاب اسلامی به ارتشیان اعتماد کردند و بیعت ایشان را پذیرفتند و ارتشیان هم افتخارات بزرگی برای نظام و انقلاب کسب کردند.

وی افزود: دلیل اصلی افتخارات ارتشان اعتقاد به خدا، ولایت مداری و ولایت محوری بوده است.

امام‌جمعه گالیکش گفت: امروزه برخی حرف‌هایی می‌زنند و به دنبال اختلاف‌افکنی بین نیروهای مسلح ما هستند؛ این افراد خودشان گرفتار هستند و مشکلات عدیده‌ای دارند اما نیروهای مسلح ما ید واحده در دفاع از نظام و انقلاب و... هستند.

حجت‌الاسلام دلبری تصریح کرد: در سیل اخیر کشور همه نیروهای مسلح در کنار دولتمردان پای‌کار آمدند؛ ارتشیان ما مجهز با تمامی امکانات به سیل‌زدگان خدمت‌رسانی می‌کنند؛ خدماتی که نیروهای مسلح در گلستان انجام دادند بعدها مشخص خواهد شد چه خدمات خوبی ارائه‌شده است.

به گفته وی، در بحران‌ها، گرفتاری‌ها و فتنه‌ها همه ما باهم هستیم و وقتی دشمن بخواهد به رهبری، نظام، اسلام، ارزش‌ها و ... ما دهن‌کجی کند در کنار هم مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد.

امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: جایگاهی که همه ما را به هم وصل می‌کند ولایت‌فقیه هست؛ در ابتدای انقلاب ارتشیان در کنار امام راحل آمدند و رشد و نمو یافتند و امروزه نیز در کنار مقام معظم رهبری قرار دارند.

حجت‌الاسلام دلبری افزود: افتخاراتی که امروزه در کشور در باب مسائل علمی، نظامی، امنیتی و... داریم به خاطر وحدتی است که حول محور ولایت وجود دارد.

وی گفت: در فضایی که اطراف کشور ما را پایگاه‌های نظامی آمریکایی احاطه کرده‌اند ایران اسلامی از امنیت خوبی برخوردار است که نشان از ولایتمداری نیروهای مسلح ما دارد.

نیروهای مسلح با تمام توان به سیل‌زدگان گلستان خدمت‌رسانی کردند

فرماندار گالیکش نیز در این دیدارها با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ارتش را شجره طیبه اطلاق کرده‌اند گفت: در کشور ما برادران ارتش و سپاه در کنار هم هستند و باقدرت و انسجام یک هدف را دنبال می‌کنند و آن رشد و بالندگی ایران اسلامی است.

حسین مایلی افزود: اگر سوریه و لبنان به‌نوعی امروز استوار مانده‌اند و مردم عزیز ما می‌توانند در کمال آرامش به زیارت بروند به‌واسطه شهدای مدافع حرم است.

وی اظهار داشت: در سیل گلستان ارتش و سپاه برای خدمت‌رسانی به شهروندان در کنار هم توانستند اقدام بزرگی رقم بزنند و این آلامی شد بر مردم سیل‌زده گلستان؛ هر وقت کشور به نیروهای نظامی نیاز داشته باشد در کنار مردم حاضر خواهند بود که یکی از نقاط قوت کشور است.

مایلی گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران باعث تجدیدقوا و روحیه در مسئولین می‌شود تا بتوانند به مردم انجام‌وظیفه داشته باشیم؛ امیدواریم بتوانیم قدردان شهدا و خانواده‌های آن‌ها باشیم.

شایان‌ذکر است مسئولین شهرستان گالیکش به مناسبت 29 فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با خانواده شهید مدافع حرم «صادق شیبک» و سرهنگ علیرضا پودینه جانشین ارتش گنبدکاووس دیدار کردند.

شهید شیبک از تکاوران تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد ارتش (نوهد) ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که به‌صورت داوطلبانه در این راه گام برداشت و به گفته هم‌رزمانش، صادق شیبک قبل از شهادت و در درگیری تن‌به‌تن با تروریست‌های تکفیری، غریب به 40 نفر از آن‌ها را به هلاکت رساند.

گفتنی است مسئولین گالیکش پس از دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «صادق شیبک» و سرهنگ علیرضا پودینه جانشین ارتش گنبدکاووس مزار شهدای گمنام این شهرستان را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

nilkooh3408 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.