1398-02-11 15:03
864
0
62939
فرماندار گالیکش:

شوراهای اسلامی حلقه واصله مردم و مسئولین باشند

فرماندار گالیکش گفت: نهاد شورای اسلامی که ریشه آن برگرفته از قرآن است، امروزه باید بعنوان واسطه و حلقه واصله مردم و مسئولین باشند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه " حسین مایلی در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها در بخش لوه اظهار کرد: فعالیت شوراهای اسلامی در هر کشوری نماد عینی مردم سالاری دینی در این نظام است و البته در ایران اسلامی شورا بعنوان یک نهاد مردمی و مشورتی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

nilkooh3431 1

وی افزود: مطالبه‌گری، احقاق حق و پیگیری مسائل و مشکلات مردم و شهروندان از مهمترین وظایف شوراهاست، منتها انتظار است شوراهای اسلامی درخصوص استقلال کار شهرداران و دهیاران قانونمندانه رفتار کرده و از دخالت‌های نابجا در امورات اداری و اجرایی آنان پرهیز کنند.

مایلی اضافه کرد: شوراهای اسلامی، شهرداران و دهیاران نمایندگان مردم هستند و باید در انجام امورات خود از هرگونه تبعیض، فامیل بازی و منفعت جویی خودداری نموده و بعنوان امین مردم در جهت ارائه خدمات صادقانه به شهروندان تلاش نمایند.

فرماندار گالیکش خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی نقش بسزایی در تنویر افکار عمومی و ایجاد تعامل بین مردم و مسئولین دارند و شایسته است خدمات و عملکرد دولت به مردم را در بین آنها بازگو کنند.

گفتنی است در پایان این همایش از برخی شوراهای اسلامی منتخب و نمونه بخش لوه تجلیل و قدردانی شد.

nilkooh3431 1

nilkooh3431 1

nilkooh3431 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.