1398-02-16 12:03
872
0
63049
فرماندار گالیکش عنوان کرد؛

افزایش امید به زندگی جامعه با گسترش پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان

فرماندار گالیکش گفت: گسترش پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان در سطح جامعه، کاهش میزان فقر و افزایش امید به زندگی بخصوص در بین اقشار ضعیف و روستائیان را به دنبال دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسین مایلی در اولین جلسه ماهانه کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان در شرق استان که با حضور پولادوند مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان و کارگزاران حوزه شرق گلستان در گالیکش برگزار شد، اظهار کرد: اساس کار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ارائه خدمات به مردم روستایی و اقشار آسیب پذیر است و باید این فرهنگ عمومی رادر سطح جامعه گسترش داد تا افراد بیشتری از این خدمات ارزشمند بهره‌مند شوند.

وی افزود: بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای از سوی هر فرد، در واقع یک نوع خودمراقبتی و آینده‌نگری است.

مایلی با بیان اینکه نگاه دولت به بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یک نگاه حمایتی و تقویتی است، خاطرنشان کرد: معرفی و عملکرد خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان به عموم مردم باید در دستور کار کارگزاران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها قرار گیرد.

فرماندار گالیکش در پایان گفت: بخشداران، شوراهای اسلامی و دهیاران نقش عمده‌ای درخصوص توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان در روستاها و افزایش بهره‌مندیجامعه هدف دارند.

گفتنی است در پایان این جلسه احکام مستمری دو نفر از بیمه‌گزاران صندوق توسط فرماندار و مدیر استان اهدا شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.