1398-04-29 15:55
1087
0
64514
سرپرست فرمانداری گالیکش:

اراضی شهرک صنعتی گالیکش به بخش خصوصی واگذار می‌شود

سرپرست فرمانداری گالیکش گفت: اقتصاد مقاومتی نباید به‌صورت یک شعار در جلسات و جامعه عنوان شود، بلکه باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه نهادینه و در همه حوزه‌ها اجرا شود.

 به گزارش گلستان ما به نقل از نیکوه، حسین مایلی در جلسه اتاق فکر اشتغال و اقتصاد مقاومتی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان گفت: یکی از موضوعات مهم در اقتصاد مقاومتی‌ترمیم اقتصادی است لذا با توجه به مشکلات اقتصادی که تحمیل دشمنان بر کشور است باید کارگروهی در راستای ترمیم اقتصاد تشکیل شود.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات روستایی دولت در راستای ایجاد اشتغال جوانان افزود: خوشبختانه دولت از سال گذشته تسهیلات کم‌بهره را برای روستائیان در نظر گرفته که می‌تواند در ایجاد اشتغال مؤثر باشد که برخی از مسئولان و مردم به‌خوبی از این طرح آگاهی ندارند.

وی بابیان اینکه صنایع خوب مادر در این شهرستان فعال است، بیان کرد: در گالیکش فعالیت‌های خوبی در حوزه صنایع به‌ویژه صنایع مادر مانند کارخانه سیمان و جوجه‌کشی وجود دارد که اشتغال خوبی به همراه داشته است.

مایلی ادامه داد: در هفته‌های آینده نیز با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اراضی شهرک صنعتی شهرستان برای واگذاری به بخش خصوصی تعیین تکلیف می‌شود.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های قابل‌قبول صورت گرفته در بخش‌های خصوصی، یادآور شد: سایت گلخانه سیفی جات به‌عنوان بزرگ‌ترین گلخانه یکپارچه استان یکی از سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده بخش خصوصی در سطح شهرستان است که با سرمایه‌گذاری دو میلیارد تومانی به مرحله صادرات به کشورهای همسایه رسیده و می‌تواند در اشتغال‌زایی و برند سازی اثرگذار باشد.

سرپرست فرمانداری گالیکش ایجاد صندوق خرد روستایی را از مطالبات شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان گالیکش ظرفیت‌های خوبی را در حوزه‌های مختلف برای ایجاد اشتغال و تولید دارد در نظر داریم با ایجاد صندوق‌های خرد روستایی در چند روستا با ظرفیت‌های بالا، شرایط شکوفایی اقتصاد و تولید را فراهم آوریم.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و رونق تولید داخلی بیان داشت: یکی از رویکردهای مهم رهبر معظم انقلاب، اجرای اقتصاد مقاومتی به شکل عملی در کشور است. اقتصاد مقاومتی باید به‌صورت یک فرهنگ فراگیر در کشور نهادینه‌شده و در همه حوزه‌ها اجرا شود.

مایلی در پایان گفت: هرچه اقتصاد مقاومتی در کشور توسعه یابد، جامعه و مردم کشور ما در برابر تحریم‌های اقتصادی کمتر آسیب می‌بینند که لازمه آن ایجاد زیرساخت‌ها و بستر لازم است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.