1398-05-15 19:03
1290
0
64836
آیا شهردار گالیکش توان اجرایی دارد؟

رضایت کارگران شرکتی شهرداری گالیکش از اجرای بخشی از قانون

کارگران شرکتی شهرداری گالیکش از اجرای قانون ساماندهی نیروهای شرکتی در این شهرداری رضایت دارند اما بر این اعتقاد هستند رمضانعلی خسروی توان اجرای کامل آن را ندارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، دوره چهارم مدیریت شهر گالیکش تعدادی نیرو در قالب نیروهای شرکت در شهرداری گالیکش به‌کارگیری شدند.

باوجوداینکه همه این نیروها برای امورات خدماتی و فضای سبز جذب‌شده بودند اما مدیران شهری با نگاه تبعیض‌آمیز بین کارگران برخلاف قانون تعدادی از آن‌ها را در امورات اداری، آتش‌نشانی و دیگر بخش‌های زیرمجموعه شهرداری به‌کارگیری می‌کردند.

باروی کار آمدن دوره پنجم مدیریت شهری بارها کارگران از نگاه چندگانه به نیروهای شرکتی برای به‌کارگیری در شهرداری گالیکش گلایه‌مند بودند که در نیلکوه نیز منتشر شد.

حال انگار شهرداری گالیکش قصد ساماندهی نیروهای انسانی شرکتی خود را دارد و آغاز به این کارکرده؛ اما بسیاری معتقد هستند رمضانعلی خسروی قدرت اجرایی این کار را ندارد و این اقدام نمایشی و مقطعی انجام‌شده است.

روز گذشته شهردار گالیکش حکم دو کارگر را که غیرقانونی در بخش‌های دیگر به کار گمارده شده بودند زده است که در واحد رفت‌وروب به‌کارگیری شوند؛ موضوعی که رضایت کارگران شرکتی شهرداری گالیکش را در پی داشته تا از این پس کارگران شهرکتی در شهرداری گالیکش به یک چشم نگاه شوند.

هفته گذشته طرح استیضاح شهردار گالیکش در شورای اسلامی این شهر به رأی گذاشته شد و با سه رأی موافق از بین پنج عضو شورای اسلامی رمضانعلی خسروی مشروعیت خود را از دست داد اما کماکان شهردار باقی ماند... با توجه به اینکه یکی از اعضای موافق طرح استیضاح شهردار از بستگان دو کارگر جابجا شده است بسیاری این تصمیم را تسویه‌حساب شخصی - سیاسی می‌دانند تا اجرای قانون.

خسروی پاسخ دهد چرا با دو سال تأخیر این کار را آغاز کرده؟ چرا بلافاصله پس از عدم رأی استیضاح خود این حکم را زده است؟

هرچند دیر، اما از رمضانعلی خسروی انتظار است بر روی تصمیم خود ایستاده و این برنامه را برای تمامی نیروهای شرکتی اجرایی کند تا شائبه‌های ایجادشده برطرف شود.

پس از اعلام حکم دو کارگر یادشده در مرخصی درخواستی سه‌روزه که موافقت نشده هستند به سر می‌برند و باید دید تمکین از حکم و حسن انجام کار در محل مأموریت جدید یادشده به چه صورت خواهد بود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.