1398-05-22 13:58
1037
0
64939
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گالیکش:

یادواره شهدای ورزشکار گالیکش برگزار می‌شود / 1600 ورزشکاران سازمان‌یافته در گالیکش داریم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گالیکش گفت: بنا داریم نخستین یادواره شهدای ورزشکار را در هفته تربیت‌بدنی که مصادف با ایام محرم و صفر است در شهرستان گالیکش برگزار کنیم.

به گزارش گلستان ما، جواد عجم در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: با همکاری بخش خصوصی تلاش داریم تا استخر دولتی در شهرستان احداث کنیم که تاکنون زمین موردنظر جانمایی شده و امید داریم در صورت تائید کارشناسی زمین کلنگ احداث این استخر هر چه زودتر زده شود.

وی افزود: یکی دیگر از فعالیت‌های عمرانی حوزه ورزش شهرستان بهسازی و ساماندهی استادیوم فوتبال ولایت و به‌روزرسانی سیستم روشنایی سالن شهدا بااعتبار 10 میلیون تومان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گالیکش با اشاره به هم‌زمانی هفته تربیت‌بدنی با ایام محرم صفر تصریح کرد: تلاش داریم تا نخستین یادواره شهدای ورزشکار استان را در شهرستان برگزار کنیم که پیش‌بینی می‌شود این یادواره در هفته تربیت‌بدنی برگزار شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته 10 هیئت ورزشی در شهرستان فعالیت داشت که امسال تعداد آن‌ها به 20 هیئت افزایش‌یافته و بنا داریم تا افق 1400 تعداد این هیئت‌ها به 25 مورد افزایش پیدا کند.

تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته گالیکش یک هزار و 600 نفر است

عجم گفت: تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته شهرستان یک هزار و 600 نفر است که از این تعداد 400 نفر خانم و مابقی آقا هستند.

وی درباره قهرمانی ورزشکاران در المپیادها استانی و تعداد ورزشکار دعوت‌شده به اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: ورزشکاران شهرستان امسال در المپیادهای استانی 38 مدال را کسب کردند ضمن اینکه در بین 22 شهر و شهرستان مقام دوازدهم را در این المپیاد کسب کردیم همچنین در مسابقات کشوری 10 مدال کسب‌شده و 6 نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گالیکش یادآور شد: در حال حاضر در روستاهای «فارسیان»، «پاسنگ» و «قلی‌تپه» سالن ورزشی در حال احداث است و زیرسازی چمن مصنوعی زمین‌های ورزشی روستاهای «آق قمیش»، «اسلام‌آباد» و «عرب بوران» در حال انجام است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.