1394-08-01 06:05
3089
2
22476
فروش کارت پارک اجباری به مسافرین؛

آبروریزی به سبک پارکبان گرگانی

برخی از پارکبانان در گرگان کارت پارک ها را به زور به مسافرین می فروشند.

به گزارش گلستان ما به نقل از اترک، یکی از علتهای نماندن مسافرین در استان برخورد بدی است که برخی ها با مسافرین انجام می دهند و باعث ماندن خاطره بد در ذهن آن ها می شود.

چند روز گذشته میهمانی از استان لرستان به منزلمان در خیابان عدالت آمده بود. کارت پارک داشتیم و به همین خاطر ماشین را در کنار خیابان گذاشتیم و پارکومتر را با کارت پارک فعال کردیم.

بعد از ساعتی میهمان ما برای کاری قصد خروج از منزل داشت و به همین خاطر زودتر از ما به محل خودرواش رسید و متوجه وجود قبض پارک بان شد و وقتی از علت آن سوال کرد پارک بان مدعی شد که شما کارت خود را فعال نکرد بودید.

میهمان که در شهرشان پارکومتر نداشتند از پارکبان می پرسد باید چکار کند و پارک بان هم یک عدد کارت پارک را به او به قیمت 12500 تومان ! می فروشد و قبض و ته برگ آن را نیز پاره کرده و در جدول می اندازد.

ما که به عنوان میزبان به میهمان خود رسیدیم و خواستیم کارت را بزنیم متوجه قضایا شدیم .

لازم به ذکر است که چراغ پارکومتر هنوز سبز بود و خودروی میهمان ما هنوز اجازه پارک داشت ولی خاطره بدی در ذهن میهمان ما باقی ماند!

عرفان.ش ساکن خیابان عدالت 65

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد

با سلام من یک روز مهمان شهر گرگان بودم حدود نیم ساعتی در جاده ناهار خوران توقف کردیم که ناهار بخوریم برگشتم دیدم یک برگه جریمه 20 هزار تومن زیر شیشه ماشین است والله ما هم تو شهرمان پارکها داریم بار اول و دوم را اخطار میدهند برگه اخطار هست که زیر برف پاک میزان نه یک دفعه یک ماشین غریبه رو 20 تومان جریمه کنند تصمیم گرفتم زود از این شهر بروم که ماشین رو توقیف نکنند و این خاطره بد همیشه در ذهنمان میماند از گرگانی که کلی تعریف شنیده بودیم

0
0
پاسخ
1397-05-27 09:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.