1395-11-16 20:25
2865
0
34764
حاشیه جالب جلسه امروز شورا؛

بی‎اطلاعی اعضای شورای شهر گرگان از نامه استعلام جبهه شهردار گرگان/ صادقلو سابقه جبهه داشته است؟

عضو چهارمین دوره شورای شهر گرگان گفت: حدود مهرماه سال جاری نامه ای از ستاد کل سپاه پاسداران مبنی بر سابقه جبهه شهردار گرگان به رئیس شورای شهر فرستاده شد، اما تاکنون همه اعضا تقریبا از محتوای آن بی اطلاع هستند.

به گزارش گلستان ما؛ آغاز جلسه عصر امروز شورای شهر گرگان همراه با حاشیه ای جالب از سوی یکی از اعضای بود که با بی اطلاعی ریاست شورا رسیدگی به این حاشیه به آینده واگذار شد.

ناصرگرزین در ابتدای جلسه اذعان داشت: ستاد کل سپاه پاسداران در تاریخ هفدهم مهرماه سال جاری پیرو نامه ریاست شورای وقت در تاریخ 6 شهریور ماه مبنی بر استعلام سابقه حضور شهردار گرگان در جبهه های جنگ خبر داد.

وی افزود: این نامه در زمان ریاست جدید شورا به شورای شهر گرگان ارسال شده است اما تا کنون تقریبا تمام اعضای هیئت رییسه نیز از وجود این نامه اظهار بی اطلاع کرده اند.

گرزین اذعان داشت: گاهی برخی پیگیری نامه های خود از ما می پرسند که وقتی بنده یا دیگر اعضا از وجود این نامه ها بی اطلاعی می کنیم زیاد جالب نیست و شاید اعضا یا بنده شرمنده مردم شویم.

عضو چهارمین دوره شورای شهر گرگان در پایان سخنان خود تصریح کرد: اگر نامه ستاد کل سپاه پاسداران در صحن شورا مطرح می شد شاید حواشی حال حاضر بوجود نمی آمد و مشکلات کمتری پیش رو داشتیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.