1395-11-19 06:34
1379
1
34881
مسئول پلیس فتا استان گلستان:

اعتماد نابجا سبب برداشت غيرمجاز 10 ميليونی از حساب شهروند گرگانی شد

مسئول پليس فتا استان از شناسايي فردي كه اقدام به برداشت غيرمجاز از حساب شهروند گرگاني كرده بود، خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سروان صاحبكاران در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي دريافت يك فقره پرونده قضائي از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان گرگان مبني بر شكايت فردي گواه بر انجام برداشت غيرمجاز به مبلغ ده ميليون ريال از حساب بانكي وي، مراتب طي تشكيل پرونده اي در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: پس از انجام تحقيقات پليسي و تخصصي مشخص گرديد برداشت ها از طريق دستگاه خودپرداز و بصورت خريد شار‍ژ و پرداخت قبض بوده كه در ادامه متهمه شناسايي و براي انجام تحقيقات تكميلي به اين پليس فرا خوانده شد.

سروان صاحبكاران بيان كرد: متهمه پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غيرقابل انکار، به جرم انتسابي خود اعتراف و در خصوص نحوه دستيابي به اطلاعات حساب بانكي شاكي اذعان كرد: "شوهرم كارگر شاكي بوده و خود شاكي كارت و رمز را دراختيار او قرار داده و بنده با اجازه شاكي اقدام به برداشت از حساب وي نمودم " كه شاكي پرونده اين موضوع را رد نموده و اظهار داشت برداشت ها بدون هماهنگي وي بوده است.

مسئول پلیس فتا استان خاطرنشان كرد: عمده سرقت‌هاي اينترنتي به علت اعتماد نابجا به ديگران است بطوريكه افراد كارت و يا اطلاعات بانكي خود را در اختيار ديگران قرار مي دهند. وي به شهروندان توصيه نمود در حفظ و نگهداري اطلاعات بانكي خود كوشا باشيد و در اين خصوص به هيچ وجه حتي به اقوام و دوستان خود نيز اعتماد نكنيد.

مسئول پليس فتا گلستان در پايان از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با هرگونه مشكلي در فضاي مجازي جهت دريافت مشاوره با شماره تماس‌هاي 21822967 و 21822943 تماس حاصل نمايند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.