1396-01-13 07:57
1278
0
37284
جانشین سپاه ناحیه گرگان ؛

اعزام 2300 گرگانی به اردوهای راهیان نور

جانشین سپاه ناحیه گرگان گفت : 2300 نفر از مردم شهید پرور شهرستان گرگان در سال 95 به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ دوم پاسدار علی دیلم کتولی در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهارکرد: تعداد 2300 نفر از مردم شهید پرور شهرستان گرگان در سال 95 در قالب اردوهای دانش آموزی ، محلات  و خودروهای شخصی به راهیان نور غرب ، شمالغرب و جنوب کشور اعزام شدند.

وی همچنین حرکت راهیان نور را حرکتی مقدس خواند و گفت : قدم گذاشتن در قدمگاه شهدا سعادتی بزرگ است که در طول سال برای هر فرد یکبار اتفاق می افتد و این حرکت به خاطر وجود خونهای پاک ریخته شده شهیدان مقدس و قابل ستایش است.
 
دیلم درادامه اذعان کرد : هرفردی که دل در گرو انقلاب اسلامی و آرمانهای دفاع مقدس دارد بر خود وظیفه می داند که سالی یکبار هم که شده به یادمانهای دفاع مقدس در جنوب کشور سری بزند و با آرمانهای امام و شهیدان عهد و پیمانی دوباره ببندد.
 
جانشین سپاه ناحیه گرگان در پاسخ به این سوال که درس بزرگ راهیان نور به زائرین چیست ؟ گفت :مهمترین پیام و درس این حرکت بزرگ فرهنگی ایستادگی در برابر ظالم و اطاعت کردن از ولی فقیه و اعتماد کردن به وعده های الهی که ان تنصرالله ینصرکم هر کس خدا را یاری بکند خدا نیز او را یاری می کند و این آیه شریفه بارها و به مراتب در دفاع مقدس ما به منسه ظهور نشست.
 
وی در پایان با اشاره به شعار راهیان نور سال 96 خاطر نشان کرد : یک فرد انقلابی باید دارای روحیه استکبار ستیزی ، ولایت مداری ، روحیه جهاد و کار فی سبیل الله داشته باشد و مردم عزیز ما باید توجه کنند در انتخابات سال 96 به کسانی رای بدهند که این روحیه و این ویژگی ها را داشته باشند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.