1396-01-16 06:02
988
0
37410
فرمانده سپاه گرگان خبر داد؛

اجرای رزمایش سپاه گرگان در اردیبهشت امسال/ حضور 13 گردان در رزمایش

فرمانده سپاه گرگان از اجرای رزمایش سپاه این شهرستان در اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: 11 گردان بیت‌المقدس و دو گردان کوثر در غالب امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن و کنترل اجتماعات به اجرای رزمایش می‌پردازند.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، سیدعلی مهاجر صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم یدالله ترمیمی از پاسداران سپاه شهرستان گرگان اظهار کرد: حسن ختام نوروز امسال با شهادت این جوان سرافراز همراه شد.

وی ادامه داد: شهید یدالله ترمیمی دوازدهیمن شهید مدافع حرم استان گلستان است که در 12 فروردین در دفاع از حرم با تیر مستقیم دشمن به شهادت رسید.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان با اشاره به اینکه از شهرستان گرگان 6 شهید مدافع حرم تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: استقبال از شهید ساعت 13 و 30 دقیقه در میدان بسیج، شب وداع امشب همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد قائم گرگانجدید است.

وی اضافه کرد: پیکر شهید مدافع حرم «یدالله ترمیمی» روز پنج‌شنبه ساعت ۹ صبح از معراج‌الشهدای سپاه شهرستان گرگان تشیع و به خاک سپرده خواهد شد.

مهاجر در خصوص اعزام افراد به اردوی راهیان نور تاکید کرد: امسال در شهرستان گرگان در بخش دانش‌آموزی چهار مرحله اعزام داشتیم که سه مرحله به جنوب کشور و یک مرحله به غرب کشور بوده که 485 نفر برادر و 592 نفر دانش‌آموز خواهر به این مناطق اعزام شدند.

وی گفت: راهیان نور غرب در تابستان برگزار شد که 162 نفر برادر و 40 نفر خواهر به این اردو اعزام شدند و راهیان‌نور جنوب کشور پنج مرحله اعزام داشتیم که در مجموع یک‌هزار و 145 نفر اعزام شدند.

فرمانده سپاه گرگان در بخش دیگری به اجرای رزمایش رزمایش سپاه شهرستان اشاره کرد و گفت: این رزمایش هفت و هشت اردیبهشت سال جاری در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

مهاجر در پایان بیان کرد: گردان بیت‌المقدس و کردان کوثر با 13 گردان در غالب ماموریت‌های امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن و کنترل اجتماعات اجرای رزمایش خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.