1396-02-03 16:01
4845
0
38150
پیوند بیکاری و گرانی به کلیه!

فروش یک عدد کلیه گروه خونی +B در گرگان ! + تصویر

بیکاری و گرانی و البته تجمل گرایی و مخارج بالای زندگی راهی بجز فروش کلیه برای برخی باقی نگذاشته است، در این میان از واردات بی رویه کالاهای خوراکی مضر هم نمی توان گذشت..

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، این بیکاری و یا کارهای با درآمد پایینی که کفاف قیمت های بالای مایحتاج زندگی را نمی دهد هم معضلی شده!

قدیم ترها وضعیت بهتر بود، دست کم آن زمان ها اگر درآمد نبود این میزان کالاهای وارداتی بی کیفیت و مضر هم در بازار پیدا نمی شد که تن سالم برایت باقی نگذارد.

اما امان از زمان حال، این روزها کار که پیدا نمی شود اگر هم مثلا یک جوان گرگانی با هزار پارتی موفق شود در یکی از این شرکت های شهرک صنعتی آق قلا برود سر کار مجبور است هی قول حقوق از صاحب کار بگیرد و به سوپری سر کوچه حواله بدهد.

این حقوق ها هم که فقط کفاف مخارج سوپری ها را می دهد، در این شرایط به شهربازی بچه و یا اصلا به خود بچه(بچه دار شدن) و مسافرت و ... نمی شود فکر کرد.

اگر در این شرایط یک دوست عزیزی مانند همین هموطن محترمی که گروه خونی B+ دارد و کلیه سالمی داشته باشد که خوب است دلم برای آن دیالیزی می سوزد که روی تخت بیمارستان به فکر مخارج درمانش است و راهی هم ندارد...!!

kolie

آگهی میدان شهرداری

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.