1396-04-19 04:53
1275
0
41232
گرگان نشه فراموش لامپ اضافه خاموش!!

رکوددار مصرف بالای برق در گرگان چه کسانی هستند؟ + تصاویر

همین چند روز پیش بود که خبر رکورد بالای مصرف برق تیتر اول رسانه های کشور قرار گرفت خبری که موجی از نگرانی مردمی را در پی داشت اما...

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ در حالی روزهای داغ هفته گذشته با ثبت رکورد مصرف بالای برق را پشت سر می گذاریم که پیش بینی های هواشناسی از افزایش دوباره دمای هوا در هفته های آتی خبر می دهند.

هفته گذشته دمای بالای هوا بحران ساخت به طوری گرمای زیاد موجب افزایش مصرف برق و موجب قطعی آن در برخی مناطق شد، این زنجیره طاقت فرسایی بود که رسانه های دولتی و وابسته به شرکت برق را برآن داشت تا از مردم بخواهند به طرق مختلف مصرف خود را کاهش دهند.

عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف و غیرضرور در ساعات اوج مصرف برق و یا تنظیم دمای کولر روی دمای 23 درجه، از جمله مواردی بودند که از شهروندان خواسته شد رعایت کنند اما سوال اینجاست که آیا نهادهای دولتی، بانک ها و یا خدمات شهری به این مقوله مهم صرفه جویی اعتقادی دارند! و یا بدان عمل می کنند؟!

تصاویر زیر در شب یک روز تعطیل در هفته داغی که گذشت گرفته شده، تصاویری از بانک ها و برخی موسساتی که از قضا به علت کمبود نقدینگی خبرساز نیز شده بودند که همگی از تعداد بالای چراغ های روشن نورانی بودند!

 خدمات شهری شهرداری نیز می توانست در این صرفه جویی سهیم شود و زیباسازی را مدیریت کند بلکه از قطعی ناگهانی برق در ساعات گرم روز جلوگیری شود، چرا که در زمان بحران نیازها اولویت بندی می شوند و قطعا نیازهای مردم به زیبایی شهر اولویت دارد.

البته برخی ادارات مانند اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کاملا خاموش بوده و حقی بر گردن خود باقی نگذاشت که لازم است در این مجال از این اداره تشکر ویژه کرد، اما بودند بانک ها و اداراتی که می توانستند اگر احتیاجی به روشن ماندن دارند مصرف خود را مدیریت کنند نه اینکه تمامی برق ها را از صدر تا ذیل روشن بگذارند و بدون اینکه سوزنی به خود زده باشند جوالدوزها را حواله شهروندان کنند!

cheragh4

cheragh 12

cheragh 9

cheragh 8

cheragh 5

بانک صرفه جو

cheragh 6

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.