1396-06-08 18:15
2010
3
43408
هشدار به یک رویکرد غلط ؛

فرمانداری گرگان عادلانه عمل کند / بنرهایی که باعث تحریک مردم می شود از سطح شهر جمع آوری شوند!!!

تعداد زیاد بنرهای تبریک برخی از اعضای شورای شهر گرگان باعث خشم مردم شده و فرمانداری گرگان باید در جهت برقراری عدالت جهت شعله ورتر نشدن اعتراضات مردمی آنها را جمع اوری کند.

به گزارش گلستان ما ؛ با آغاز بکار دوره پنجم شورای اسلامی شهر گرگان که جملگی 9 نفر با حمایت لیست حامیان شهردار صادقلو به پارلمان محلی راه یافتند ، 5 عضو این ائتلاف بنا به دلایلی تصمیم به برکناری حسین صادقلو شهردار گرگان گرفتند.

بعد از این رخداد تعداد زیادی از مردم که بخاطر حمایت شهردار محبوبشان از این لیست حمایت کرده و به این افراد رای دادند مقابل شورای اسلامی شهر گرگان در روز شنبه گذشته تجمع کرده و خشم و اعتراض خود را از حرکت این افراد عنوان کردند.

در این میان بیشترین فشارها متوجه عبداللهی رئیس و ربیعی سخنگوی شورا بود تا جایی که برخی از مردم این افراد را با شعارهایی چون "رای ما رو پس بدین" و ... همراهی کردند و در پایان برخی بنرهای تبریک را از دیوارهای شورای شهر پاره کردند.

اما فرمانداری گرگان بعد از دیدن این حوادث و احتمال تداوم درگیری ها و ایجاد تشنج در شهر تصمیم گرفت بلافاصله با حضور همه اعضای شورا تشکیل جلسه بدهد و از آنها بیانیه وحدت و پایان غائله بگیرد.

اگرچه بیانیه وحدت امضاء شد و همه اعضا زیر آن را امضاء کردند اما نفس کار فرمانداری در تعدیل ماجرا و کاهش خشم مردم خوب بود و اینگونه کدخدامنشی در بحران های محلی و شهری امری پسندیده است که امیدواریم در مواقع اضطرار بیشتر تکرار شود .

اما نکته اساسی اینجاست که فرماندار گرگان از آرای مردم هم صیانت کند و به بخشی از جامعه که از این اقدام ناراضی هستند هم احترام بگذارد و اگر قرار است طرفین به تفاهم برسند باید دو طرف در راستای امنیت و آرامش حرکت کنند .

متاسفانه بعد از اینکه برخی از بنرهای تبریک رئیس شورا در روز شنبه پاره شد شاهدیم که در روزهای بعد بنرهای بیشتری در دیوارهای شورا و شهرداری زده شد و حتی بر نرده بانک ملی هم قرار داده شد و می بینیم در سطح شهر نیز بنرهای تبریک برای برخی از 5 نفر مخالف صادقلو زده شده است .

این تصاویر نصب شده میتواند باعث تحریک خشم مردم گرگان شده و به نظر می رسد که ممکن است باعث شعله ورتر شدن اعتراضات مردمی شود و فرمانداری گرگان باید در این زمینه هم عادلانه و آگاهانه عمل کند و از اعضای مورد نظر بخواهد از درج بنرهای تبریک در داخل شهر که منشا آنان معلوم نیست واقعی باشد یا نباشد ، جلوگیری کند .

چه اینکه عامل اصلی این تشنجات رفتار نادرست همین 5 نفر بوده و شورای تامین ، نیروی انتظامی و مجموعه امنیتی فعلا دارند تاوان رفتار نسنجیده این افراد را می دهند ، حال بجای اینکه رفتار خود را اصلاح کنند و در مسیر مردم قرار بگیرند با نصب بنرهای تبریک به ایجاد فاصله و رسوب کینه ها در قلوب کمک می کنند.

فرمانداری گرگان باید احساسات مردم گرگان را در نظر بگیرد و نگذارد عده ای با آن بازی کنند ، اعتماد سرمایه ای نیست که یک شبه بدست آید و به همین راحتی با آن بازی شود.

حالا که این مسئله پیش آمده باید جوری مدیریت شود که به افکار عمومی و اعتماد به نظام صدمه ای وارد نشود و بهترین راه اینست که بنرهای تبریک از دیوارهای شورا و سطح شهر جمع شوند تا باعث تحریک افکار عمومی نشود .

photo 2017 08 30 15 39 22

photo 2017 08 30 15 39 24

photo 2017 08 30 15 39 29

photo 2017 08 30 15 39 32

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

خخخخ

همش که از طرف جمعی هستش بدون به اسم مشخص ، اگه فقط به اسم مشخص هم بود ارزشش بیشتر بود ، آبروی هرچی گرگانی‌ها بردن اینا تو کشور

0
0
پاسخ
1396-06-11 06:05
علیرضا

عزل یا نصب شهردار حق قانونی هر شورای شهری هست پس دلیل این جوسازی سازی شما قابل درک نیست . این جمله که باعث خشم مردم میشود اساسا چه معنی و چه هدفی دارد ؟ قانونا شهردار باید تابع و مجری مصوبات شورای شهر باشد و هر طرح و پروژه ای در ابتدا باید مصوبه شورای شهر را داشته باشد و حرکات اخیر آقای صادقلو کاملا خلاف قانون بوده است و چون اعضا شورا ، شورای شهر هستند نه شورای شهردار پس میبایست با شهردار برخورد میشد !!!

0
0
پاسخ
1396-06-11 09:36
محمد اسماعیلی

نمیشه بجای جمعی از فلانی ها ضرب یا تقسیم استفاده کنن؟بلاخره تنوع خیلی خوبه.اینجوری ماهم نمیفهمیم همه این بنرهارو خودشون زدن

0
0
پاسخ
1396-06-12 09:03

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.