1396-06-08 14:16
764
0
43415
به مناسبت برگزاری سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی انجام شد؛

دیدار اعضای ستاد جشنواره دانشجویی قرآنی با آیت الله نورمفیدی + عکس

اعضای ستاد سی دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی کشور با هدف بهره مندی از نظرات نماینده ولی فقیه استان با وی دیدار کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛  رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به همرا اعضای ستاد سیو دومین جشنواره قرآن و عترت کشور به نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

آیت الله نورمفیدی در این دیدار گفت: قرآن کتاب هدایت  است  و ارتباط با قرآن بابد با هدف هدایتگری انجام شود و  توجه  به این جنبه مورد نظر مقام معظم رهبری نیز می باشد.

 امام جمعه گرگان افزود: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی است تا بتوان قشر جوان و دانشجو را به سوی محتوای قرآن سوق دهیم.

وی  با بیان اهمیت قرائت قرآن اظهار کرد: گوش دادن و خواندن قرآن اجر و ثواب زیادی دارد و فلسفه  خواندن قرآن نیز این است تا با تکرار زیاد  این آیات  از خطر تحریف مانند سایر کتب آسمانی در امان بماند.

9999

در ادامه رییس سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشورگفت: این جشنواره با هدف ایجاد فضای انگیزشی برای دانشجویان و فعالیت های قرآنی بیشتر برگزار می شود.

ریییس دانشگاه منابع طبیعی گفت: در این جشنواره قرآنی بیش از هزار دانشجو از ۱۰۵ دانشگاه کشور اعم از دولتی،آزاد، پیام نورو علمی کاربردی آثار خود را به دبیرخانه جشنوواره ارسال کردند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه منابع طبیعی هم در سخنانی اظهار امیدواری کرد: برگزاری اینگونه مسابقات با رویکرد  قرآن و عترت در دانشگاه ها، بسط و گسترش یابد.

حجت الاسلام نامدار افزود: در دانشگاه منابع طبیعی گرگان، جلسات منظم قرآنی برای اعضای هیأت علمی و کارکنان برپا می شود که قرار است انشاله برای دانشجویان نیز چنین برنامه هایی اجرایی شود.

گفتنی است: سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی کشور قرار است  در پایان ماه جاری به میزبانی دانشگاه منابع طبیعی گرگان برگزار شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.