1396-11-07 18:02
1611
0
49629
به منظور بررسی مشکلات روستا انجام شد؛

بازدید نماینده مجلس گرگان و آق قلا از روستای سلیمان تپه + تصویر

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و بخشدار مرکزی گرگان از روستای سلیمان تپه بازدید و به بررسی مشکلات روستا پرداختند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و محمدرضا ترابی بخشدار از روستای سلیمان تپه بازدید و به بررسی مشکلات روستا پرداختند.

ترابی در این گفتگو عنوان کرد که در چند ماه گذشته تمام معابر داخل روستا شن ریزی و کوبیده شده و روستا تجهیز به باکس زباله شده که این زباله ها بصورت مکانیزه جمع آوری و همچنین روشنایی تمامی معابر تامین گردیده است.

وی افزود: برنامه عمرانی این روستا با توجه به نظر میراث فرهنگی با زیرسازی معابر توسط دهیاری و آسفالت روستا بطریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دستور کار قرار دارد.

ترابی با اشاره به کمبود آب در منطقه، گفت: تامین آب شرب این روستا نیز با اضافه شدن چاه جدید در مسیر شبکه آب رسانی روستاهای منطقه در دستور کار آبفار بوده و در دست اجراء می باشد.

بخشدار مرکزی گرگان در جمع روستاییان خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را برای رفع کامل مشکلات روستاهای اینچنینی انجام خواهیم داد و این در حالی است که روستائیان عزیز نیز میبایست با جمع آوری و ساماندهی دامها از سطح روستا و رعایت بهداشت فردی و محیطی در حفظ و نگهداری امکانات ایجاد شده کوشش نمایند.

وی تصریح کرد : با توجه به جمعیت روستا که برابر آخرین سرشماری نفوس و مسکن ۳۲۲ نفر اعلام گردیده است قابلیت ایجاد خانه بهداشت مجزا نداشته و از این حیث کما فی السابق زیر نظر روستای همجوار (هاشم آباد) خواهد بود.

لازم به توضیح است : در این بازدید با توجه به درخواست اهالی مقرر شد پس از پیگیری های بعمل آمده معابر روستا با وجود زیرسازی ، آسفالت گردد و همچنین محدوده ای برای پارک بازی کودکان مشخص شد تا در اسرع وقت نسبت به تجهیزسازی آن اقدام شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.