1396-11-09 12:12
1111
0
49741
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گلستان:

صدور انقلاب اسلامی معنای واقعی خود را بدست آورد

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: یکی از آورده های امام خمینی(قدس سره) صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان بود که امروز این صدور و نفوذ معنای واقعی خود را بدست آورد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام محمد معصومی فر، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گلستان در جمع خبرنگاران گفت: یکی از آورده های امام(قدس سره) معرفی اسلام ناب بود که مرزی بین اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی قائل شد.

وی افزود: دومین آورده ی انقلاب اسلامی شکستن ابهت استکبار جهانی بود، این انقلاب نشان داد آمریکا طبلی توخالی و بدون محتواست و این سبب شد بسیاری از کشورهای دیگر دست به انقلاب بزنند.

حجت الاسلام معصومی فر تصریح کرد: سومین دستاورد امام راحل صدور انقلاب اسلامی بود، امروزه این صدور معنای واقعی خود را بدست آورد، چهارمین آن نیز نجات مستضعفین جهان و پنجمین آن عزت بخشیدن به انسانیت بود.

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد:142 پروژه در زمینه های آب و خاک و دام با بیش از 75میلیارد تومان قرار است در دهه مبارک فجر افتتاح شود که به صورت مستقیم برای 411 نفر و 8هزار و 207 خانوار کشاورز شغل ایجاد می کند.

وی متذکر شد: برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقات قرآنی در دو رشته حفظ و قرائت، دیدار با خانواده شهدا و مسابقات کُشتی محلی از جمله برنامه های روستایی ما در ایام الله دهه مبارک فجر خواهند بود.

حجت الاسلام معصومی فر از جمله برنامه های حوزه ی عشایری نیز به برگزاری مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در محل نمازخانه اداره کل امور عشایری در گنبدکاووس، تجلیل از عشایر نمونه، تاسیس پنج صندوق اعتباری خرد برای زنان عشایری، آغاز توزیع پنل های انرژی خورشیدی بین عشایر متقاضی، هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی برای اعزام نیرو به مناطق عشایری و انجام ویزیت رایگان، اعزام دامپزشک و معاینه رایگان دام و طیور و تحویل و نصب کانکس های سرویس بهداشتی در نقاط تجمع عشایران استان اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.