1396-11-10 10:59
1105
0
49774
در ایام الله دهه مبارک فجر؛

273 واحد مسکن مهر در گرگان افتتاح می شود

فرماندار گرگان از افتتاح 273 واحد مسکن مهر به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ سید عباس حسینی، فرماندار گرگان در نشست خبری با گروه رسانه ای فجر گلستان گفت: 39 سال از انقلاب اسلامی که خون های پاکی برای آن ریخته شده است را پشت سر می گذاریم و در قبال این خون های پاک وظیفه داریم برای تقویت روحیه امید به نظام مقدس جمهوری اسلامی عملکردهای حکومت و حاکمیت را برای مردم بیان کنیم.

وی با اشاره به مثلث عبری_عربی_آمریکایی علیه انقلاب اسلامی، تأکید کرد: آمریکا تلاش دارد در سازمان ملل اسران هراسی راه بیاندازد، این دشمنی ها در جشن ورود به 40سالگی انقلاب وظیفه ما را سنگین تر می کند که در تعامل با مردم فهیم و بصیر کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشور داشته باشیم و به دشمن نشان دهیم که این انقلاب همچنان با قدرت و صلابت به پیش می رود.

حسینی متذکر شد: مردم همواره با حضور پرشور و شعور خود در صحنه توانستند دشمن را به عقب برانند بویژه در فتنه اقتصادی اخیر دیدیم که چگونه مردم به صحنه آمدند و پشتیبانی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعلام کردند.

وی به تشریح برنامه های شهرستان گرگان در دهه مبارک فجر پرداخت و افزود: 209 پروژه عمرانی و اقتصادی برای ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است که از این میان 156 پروژه عمرانی و 53 پروژه نیز در زمینه اقتصادی و اشتغالزایی خواهند بود.

فرماندار گرگان گفت: از 156 پروژه عمرانی دهه مبارک فجر 138 پروژه قابل افتتاح و 18 پروژه نیز کلنگ زنی هستند و تمامی 53 پروژه اقتصادی نیز قابلیت بهره برداری دارند که در مجموع اعتباری بالغ بر 81میلیارد تومان برای این پروژه های اعتبار در نظر گرفته شده است.

حسینی ابراز کرد: پروژه های اقتصادی مختص دهه مبارک فجر با اعتباری معادل 6میلیارد و 500 میلیون تومان، قابلیت ایجاد فرصت شغلی برای 99 نفر را دارا هستند.

وی از جمله برنامه های شاخص عمرانی شهرستان گرگان به افتتاح معابر گرگان-رامیان، بهره برداری از پل عابرپیاده، تامین آب آشامیدنی بالغ بر 2هزار و 463 خانوار با اعتبار یک میلیارد و 700میلیون تومان، بهره برداری از مسکن های کمیته امداد، بهسازی مسکن روستایی برای 140 خانوار و طرح هادی روستایی برای 2هزار و 81 خانوار اشاره کرد.

حسینی همچنین از بهره برداری از 273 واحد مسکن مهر در نقاط مختلف شهرستان گرگان در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

فرماندار گرگان در ادامه بهره برداری از پروژه واحدهای گوسفند داشتی، مرغ گوشتی، یگان سلامت و طرح صندوق های کارآفرینی را از جمله برنامه های اقتصادی و اشتغالزایی برشمرد.

حسینی از ضرورت ارتباط نسل دوم و سوم انقلاب با نسل اول سخن گفت و افزود: برنامه های مختلف فرهنگی نظیر رژه موتورسواران از فرودگاه تا امامزاده عبدالله، استقبال نمادین از امام، برنامه 10 شب در 10 مسجد، مسابقات مختلف ورزشی، جشنواره های موسیقی، نمایشگاه دستاوردهای بانوان و ویزیت رایگان و عیادت از بیماران نیز در ایام الله دهه فجر برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.