1396-11-12 18:58
1115
0
49863
امام جمعه سرخنکلاته:

چهار دهه استکبار را از خودمان مأیوس کرده ایم/ حق مردم ایران این نیست در مشقت زندگی کنند

امام جمعه شهر سرخنکلاته گفت: امروزه نزدیک به چهار دهه دولت های استکبار را از خودمان مأیوس کرده ایم.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام شهاب الدین بابامحمدی در گفتگو با خبرنگار ما بعد از ابراز خرسندی از سالگرد 39 سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: وقتی انقلاب ما در حال نزدیک شدن به سن چهل سالگی است این یک اتفاق بسیار مبارک و حائز اهمیت است.

امام جمعه شهر سرخنکلاته با بیان اینکه ما چهل سال است با استکبار در حال جنگ بودیم تصریح کرد: استکبار در این چهل سال هیچ موقع دست از دشمنی ایران برنداشته اند و همیشه به فکر نابودی کشور ما و اسلام بوده است.

وی ادامه داد: ما باید سالگرد این پیروزی و این عمر مقدس انقلاب را در آستانه چهل سالگی برجسته کنیم و با عبرت گرفتن از تاریخ هیچ گاه به وعده های دشمن دل نبدنیم.

حجة الاسلام بابامحمدی با بیان این مطلب که ما توانستیم استکبار را چهار دهه از خودمان مأیوس کنیم خاطر نشان کرد: اخیراً در این اغتشاشات استکبار یک بار دیگر طعم شکست را چشید، برنامه های که از خارج از ایران طراحی شده و قصد خدشه دار کردن نظام را داشته اند.

امام جمعه سرخنکلاته تاکید کرد: بحث گرانی همیشه بوده و هست این وضع معیشت دلیل نمی شود مردم به نظام پشت کنند مردم ما برای این انقلاب اسلامی زحمت کشیده اند و قدر آن یک بار دیگر با حضور دانسته اند.

بابامحمدی با دعوت مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: ملت ما امسال با شور و شعوری مضاعف در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد و بار دیگر پیمانی مجدد با آرمانها و رهبر معظم انقلاب خواهند بست.

وی در پایان متذکر شد: مردم ما سزاوار هر نوع خدمتی از سوی مسئولین هستند، همه شاهد بودند مردم ما در موقع اغتشاشات چطور در صحنه های مختلف نقشه های دشمن را از بین برده اند، این نشان از پایبندی مردم به این کشور و انقلاب است، بنابراین هیچ موقع نباید مردم ما در سختی و مشقّت زندگی کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.